Ανάκαμψη λιανικών πωλήσεων στην ευρωζώνη

Ανάκαμψη, μετά από πέντε μήνες συνεχούς υποχώρησης, σημείωσαν οι λιανικές πωλήσεις στην ευρωζώνη τον Φεβρουάριο, βάσει αντίστοιχης έρευνας που πραγματοποιεί το πρακτορείο Bloomberg.

Ανάκαμψη λιανικών πωλήσεων στην ευρωζώνη
Ανάκαμψη, μετά από πέντε μήνες συνεχούς υποχώρησης, σημείωσαν οι λιανικές πωλήσεις στην ευρωζώνη τον Φεβρουάριο, βάσει αντίστοιχης έρευνας που πραγματοποιεί το πρακτορείο Bloomberg.

Ο δείκτης PMI, τον οποίο ”συντάσσει” η NTC Economics, μετά από έρευνα μεταξύ 1.000 επικεφαλής επιχειρήσεων, διαμορφώθηκε στις 52,4 μονάδες τον Φεβρουάριο, έναντι 48,1 που ήταν τον προηγούμενο μήνα.

Πρόκειται για τον ταχύτερο ρυθμό ανάκαμψης του από τον Απρίλιο του 2007.

Σύμφωνα με το Bloomberg, η ενίσχυση αποδίδεται και στην πραγματοποίηση εκτεταμένων προσφορών και εκπτώσεων από τους ευρωπαϊκούς ομίλους λιανικών πωλήσεων, αποτελώντας, όμως, ταυτόχρονα μία ένδειξη ότι οι Ευρωπαίοι καταναλωτές μοιάζουν να ”χειρίζονται καλύτερα” τόσο την ενίσχυση των πετρελαϊκών τιμών, όσο και την ενδεχόμενη ύφεση στις ΗΠΑ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v