Citi, Wells Fargo και BofA πρώτες στις καταγγελίες πελατών το 2016

Οι μεγάλες τράπεζες των Ηνωμένων Πολιτειών σημείωσαν χειρότερες επιδόσεις από τις μικρότερες στο να κρατήσουν τους πελάτες τους ικανοποιημένους το 2016, σύμφωνα με ανάλυση στοιχείων καταγγελιών καταναλωτών.

Citi, Wells Fargo και BofA πρώτες στις καταγγελίες πελατών το 2016

Η Citigroup, η Wells Fargo και η Bank of America είναι μεταξύ των τραπεζών που έλαβαν τις περισσότερες καταγγελίες πελατών, που κατατέθηκαν στην αρμόδια αμερικανική ομοσπονδιακή υπηρεσία Consumer Financial Protection Bureau το 2016. Η δυσάρεστη πρωτιά καταδεικνύει πως οι μεγαλύτερες τράπεζες των Ηνωμένων Πολιτειών είχαν χειρότερες επιδόσεις από τις μικρότερες στο να κρατήσουν τους πελάτες τους ικανοποιημένους.

Στην κορυφή της λίστας βρέθηκε η TCF Financial Corp, μια τοπική τράπεζα με έδρα στη Μινεσότα με αποτέλεσμα 12,3, ενώ ακολουθούν κατά σειρά οι Citigroup με 8,6, Wells Fargo με 8 και οι SunTrust Banks και Bank of America με 7,7 και 7,2 αντίστοιχα.

Η ανάλυση πραγματοποιήθηκε από την LendEDU, μια εταιρία διαχείρισης πληροφοριών που έχουν να κάνουν με τα φοιτητικά δάνεια, και βασίστηκε στα συνολικά στοιχεία καταγγελιών προς τα 57 χρηματοπιστωτικά ιδρύματα που συνιστούν τον Banks Select Industry Index του Standard & Poor’s.

Οι βαθμολογίες είναι προσαρμοσμένες βάσει του μεγέθους των τραπεζών και όχι απόλυτα σύμφωνα με τον αριθμό των καταγγελιών. Όπως εξηγεί η Wall Street Journal, όταν βαθμολογήθηκαν βάσει του αριθμού καταγγελιών, πρώτη ήρθε η Wells Fargo με 10.204 καταγγελίες και ακολουθούν οι Bank of America με 8.953 και Citigroup με 8.065.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v