Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Οι κινεζικές αντιπροσωπείες μπλοκάρουν συμφωνία της Audi με την SAIC

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία και η μεγαλύτερη κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία έχουν υπογράψει μνημόνιο κατανόησης για πιθανή συνεργασία. Οι αντιπρόσωποι τονίζουν ότι μια νέα κοινοπραξία θα αυξήσει και τις αντιπροσωπείες, πλήττοντας τα κέρδη.

Οι κινεζικές αντιπροσωπείες μπλοκάρουν συμφωνία της Audi με την SAIC

Αντιπρόσωποι της Audi στην Κίνα έχουν απειλήσει να αναλάβουν δράση κατά συμφωνίας που ανοίγει το δρόμο ώστε η μεγαλύτερη κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία να κατασκευάζει και να πουλά οχήματα Audi στη χώρα, καθώς φοβούνται πως θα περιορίσει ακόμη περισσότερο τα μειούμενα κέρδη εν μέσω επιβράδυνσης των πωλήσεων.

Αν η γερμανική εταιρία δεν ακυρώσει συμφωνία με την οποία εξερευνά συγχώνευση με την SAIC Motor, την μεγαλύτερη κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία σε όρους πωλήσεων, οι αντιπρόσωποι ενημέρωσαν πως θα απαιτήσουν αποζημιώσεις «εκατοντάδων δισεκατομμυρίων γουάν» για πιθανές απώλειες στις πωλήσεις.

Οι αντιπρόσωποι έχουν επίσης απειλήσει ότι δε θα δέχονται νέα οχήματα της Audi από το Δεκέμβριο, όπως ανέφεραν σήμερα μερικοί από αυτούς μιλώντας στη Wall Street Journal.

Εκπρόσωποι 15 ομίλων αντιπροσωπειών, οι οποίοι έχουν συνολικά 150 αντιπροσωπείες της Audi, συναντήθηκαν τη Δευτέρα με ανώτατα στελέχη της γερμανικής εταιρίας. Ωστόσο οι εκπρόσωποι ανέφεραν στην εφημερίδα ότι οι διαπραγματεύσεις ήταν άκαρπες.

Audi και SAIC υπέγραψαν νωρίτερα αυτό το μήνα μνημόνιο κατανόησης για πιθανή συνεργασία, ενώ η κινεζική SAIC είναι επίσης και εταίρος της General Motors.

Προς το παρόν, η Audi κατασκευάζει και πουλά αυτοκίνητα στην Κίνα μέσω μια κοινοπραξίας τριών μερών, με την Volkswagen και την FAW Group. Οι αντιπρόσωποι υποστηρίζουν πως μια επιπρόσθετη κοινοπραξία θα αύξανε και τις αντιπροσωπείες, σε ένα δίκτυο που ήδη παλεύει με την επιβράδυνση των πωλήσεων και τα μειούμενα κέρδη.

«Είμαστε σθεναρά αντίθετοι με τη συγχώνευση της Audi με την SAIC, γιατί θα πλήξει σοβαρά τα συμφέροντά μας», επεσήμανε ένας από τους αντιπροσώπους της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v