Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Alibaba: Τεράστια άνοδος στα έσοδα και κέρδη τριμήνου

Τα αποτελέσματα του κινεζικού κολοσσού ξεπέρασαν τις προσδοκίες των αναλυτών. Τα έσοδα ενισχύθηκαν κατά 55%, ενώ αναμένεται πως η Alibaba θα ξεπεράσει την Baidu ως κορυφαίος παίκτης στην κινεζική αγορά ψηφιακής διαφήμισης.

Alibaba: Τεράστια άνοδος στα έσοδα και κέρδη τριμήνου

Η Alibaba ανακοίνωσε σήμερα άνοδο στα έσοδα και τα κέρδη του τελευταίου τριμήνου, τα οποία ξεπέρασαν τις προσδοκίες των αναλυτών.

Τα κέρδη του κινεζικού κολοσσού στο ηλεκτρονικό εμπόριο ήταν 5,26 γουάν ανά μετοχή, από 3,61 γουάν ανά μετοχή το ίδιο διάστημα του περασμένου έτους.

Τα έσοδα ενισχύθηκαν κατά 55% σε 34,29 δισ. γουάν, από 22,17 δισ. πέρυσι.

Οι αναλυτές της Thomson Reuters ανέμεναν προσαρμοσμένα κέρδη ύψους 4,68 γουάν ανά μετοχή, από έσοδα 34,02 δισ., σύμφωνα με το CNBC.

«Πέραν των ισχυρών επιδόσεων της βασικής μας εμπορικής επιχείρησης, είμαστε ικανοποιημένοι με τη συνεχιζόμενα ραγδαία ανάπτυξη στις δραστηριότητες cloud», επεσήμανε ο Daniel Zhang, διευθύνων σύμβουλος της Alibaba Group. «Βλέπουμε επίσης τεράστιες δυνατότητες στην πρόσφατα ενσωματωμένη μονάδα ψηφιακών μέσων και ψυχαγωγίας», πρόσθεσε.

Ο συνολικός όγκος εμπορευμάτων, δηλαδή η αξία των συναλλαγών που εκτελούνται από τρίτα μέρη μέσα από τις πλατφόρμες της εταιρίας –μια μέτρηση που παρακολουθεί στενά η Wall Street-, ενισχύθηκε το τελευταίο τρίμηνο κατά 24,4% σε 837 δισ. γουάν.

Επιπλέον, τα έσοδα της κινεζικής εταιρίας από τις δραστηριότητες του ηλεκτρονικού λιανικού εμπορίου, παραπάνω από διπλασιάστηκαν στο τρίμηνο σε 17,51 δισ. γουάν. Οι μηνιαίως ενεργοί χρήστες αυξήθηκαν κατά 39% την ίδια αυτή περίοδο.

Το Σεπτέμβριο, η ερευνητική εταιρία eMarketer υποστήριξε πως η Alibaba αναμένεται να ξεπεράσει την Baidu ως ο μεγαλύτερος παίκτης στην κινεζική αγορά ψηφιακής διαφήμισης. Εκτίμησε πως το μερίδιο αγοράς της Alibaba θα ενισχυθεί κατά τέσσερις ποσοστιαίες μονάδες σε 29%, καθώς και ότι τα έσοδα από την ψηφιακή διαφήμιση θα αυξηθούν κατά 54% φέτος.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v