Το Twitter εξετάζει προσφορές εξαγοράς του αυτή την εβδομάδα

Πιέζει η Salesforce που έχασε την άνοιξη τη μάχη με τη Microsoft για το LinkedIn. Ωστόσο αντιμετωπίζει ισχυρούς μνηστήρες με υψηλή αξία, όπως η Google και η Disney. Δεν είναι σαφές ότι κάποια προσφορά θα θεωρηθεί ελκυστική από το Twitter.

Το Twitter εξετάζει προσφορές εξαγοράς του αυτή την εβδομάδα

Το Twitter έρχεται αντιμέτωπο με προσφορές για την εξαγορά του αυτή την εβδομάδα, ενώ η Salesforce.com «χτίζει» επιχειρηματολογία προς τους επενδυτές και άλλα μέρη ότι εκείνη πρέπει να είναι ο αγοραστής, σύμφωνα με πηγές που γνωρίζουν την υπόθεση και τις οποίες επικαλείται η Wall Street Journal.

Σύμφωνα με τις πηγές της εφημερίδας, ο Marc Benioff της Salesforce.com προσπαθεί να κάνει μια εντυπωσιακή αγορά για να εξασφαλίσει για την εταιρία του έναν μεγάλο και πολύτιμο όγκο δεδομένων, καθώς μια μάρκα μεγάλης αξίας.

Η πρόσφατη προσέγγιση του CEO προς την εταιρία κοινωνικών δικτύων πυροδότησε τη διαδικασία προσφορών που αντιμετωπίζει τώρα το Twitter. Το στέλεχος χαρακτηρίζει το δίκτυο «ακατέργαστο διαμάντι» με αναξιοποίητες προοπτικές στη διαφήμιση, το ηλεκτρονικό εμπόριο και άλλες εφαρμογές πλούσιες σε δεδομένα.

Ωστόσο, ο διευθύνων σύμβουλος που έχασε από τη Microsoft τη μάχη για το LinkedIn την περασμένη άνοιξη, έρχεται αντιμέτωπος με ισχυρούς μνηστήρες όπως τη Google και την Walt Disney, που σύμφωνα με τις πηγές σκέφτονται να υποβάλλουν δικές τους προσφορές.

Η εφημερίδα επισημαίνει ότι, παρότι το Twitter θα μπορούσε να κοστίσει πάνω από 20 δισ. δολάρια –δηλαδή πάνω από το ένα τρίτο της αξίας της Salesforce, περίπου στα 49 δισ. δολάρια-, θα ήταν πολύ πιο προσιτό για την Google, της οποίας η «μαμά» έχει χρηματιστηριακή αξία άνω των 500 δισ. δολαρίων. Στο μεταξύ, η Disney έχει κεφαλαιοποίηση αγοράς σχεδόν 150 δισ. δολαρίων.

Σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα με το δημοσίευμα δεν υπάρχουν εγγυήσεις ότι κάποια προσφορά θα θεωρηθεί αρκετά ελκυστική για να δελεάσει το Twitter και η τεχνολογική εταιρία μπορεί να παραμείνει και ανεξάρτητη.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v