Alibaba: Η πλατφόρμα πληρωμών της Alibaba με 450 εκατ. χρήστες

Βασικός στόχος της πλατφόρμας είναι oι τουρίστες που ταξιδεύουν και είναι έτοιμοι να ξοδέψουν, αναφέρθηκε στην παρουσίαση. Πέρυσι 120 εκατ. Κινέζοι τουρίστες ξόδεψαν $250 εκατ., ενώ το 60% των Κινέζων χρησιμοποιούν την εφαρμογή, αναφέρθηκε.

Alibaba: Η πλατφόρμα πληρωμών της Alibaba με 450 εκατ. χρήστες

Για έναν παγκόσμιο τρόπο ζωής και συνήθεια εκατομμυρίων καταναλωτών μίλησε η κα Γιάνα Γκεγκ (Yana Geng), υπεύθυνη Ανάπτυξης του συστήματος πληρωμών Alipay, στη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης που διοργανώνει σήμερα το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθήνας για την Alibaba.

Όπως είπε χαρακτηριστικά στην παρουσίαση της πλατφόρμας, σήμερα το μεσημέρι στο ξενοδοχείο Χίλτον, στο πλαίσιο της εκδήλωσης για το Alibaba group, η Αlipay δημιουργήθηκε το 2004 για να διευκολύνει το σύστημα πληρωμών και συναλλαγών. Η πλατφόρμα όμως δεν εξυπηρετεί μόνο πληρωμές αλλά δίνει προτάσεις και ιδέες μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις.

Όπως τόνισε η κ. Γκενγκ, "δίνουμε τη δυνατότητα στους εμπόρους όχι μόνο για γρήγορη πρόσβαση στην αγορά αλλά και προτάσεις για σωστές συνεργασίες, ώστε να αυξήσουν τις πωλήσεις τους".

Επεσήμανε μάλιστα ότι διαθέτουν μια δεξαμενή χρηστών που φέτος έφτασαν τα 450 εκατομμύρια, αλλά και προωθητικές ενέργειες μέσα από τα κανάλια της.

Ταυτόχρονα βασικός στόχος της Alipay είναι τα εκατομμύρια τουριστών που ταξιδεύουν σε όλον τον κόσμο και είναι έτοιμοι να ξοδέψουν. Χαρακτηριστικά πέρυσι 120 εκατομμύρια Κινέζοι τουρίστες ξόδεψαν 250 εκατομμύρια δολάρια, ενώ το 60% των Κινέζων χρησιμοποιούν την εφαρμογή.

"Πρόκειται για μια πλατφόρμα παροχής ιδεών και προτάσεων" τόνισε η κα Γκένγκ κι ανέφερε ότι ο τζίρος της πλατφόρμας έφτασε σε μία ημέρα τα 9,8 δισ. δολάρια.

Αφού παρουσίασε πώς γίνεται η χρήση της Alipay, η κ. Γκενγκ δήλωσε χαρακτηριστικά ότι οι Κινέζοι έχουν πάψει να κινούνται με πορτοφόλι αλλά όχι χωρίς κινητό, μεταδίδει το ΑΠΕ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v