Μείωση πελατών στα Starbucks ΗΠΑ λόγω της κρίσης

Για πρώτη φορά στην ιστορία της Starbucks εκδηλώθηκε μείωση πελατών στα καταστήματα των ΗΠΑ, καθώς οι Αμερικανοί πολίτες, αντιμέτωποι με αυξημένο κόστος διατροφής, καυσίμων και στέγης, προτιμούν πλέον τον καφέ των φθηνότερων ανταγωνιστών. Η αλυσίδα προχώρησε σε υποβάθμιση των προβλέψεων κερδών και πωλήσεων.

Μείωση πελατών στα Starbucks ΗΠΑ λόγω της κρίσης
Η Starbucks, η μεγαλύτερη αλυσίδα καφετεριών στον κόσμο, προχώρησε σε υποβάθμιση των προβλέψεων κερδών και πωλήσεων μετά την, πρώτη στην ιστορία της επιχείρησης, μείωση των πελατών στα καταστήματά της στις ΗΠΑ.

Το δικαίωμα της αμερικανικής επιχείρησης στις συναλλαγές στη Φρανκφούρτη διολίσθησε έως 7,3% μετά την ανακοίνωση της υποβάθμισης.

Η Starbucks αύξησε τις τιμές κατά 9 σεντς ανά φλιτζάνι κατά μέσο όρο τον Ιούλιο, υποχρεώνοντας τους πελάτες, που έχουν έρθει αντιμέτωποι με το αυξημένο κόστος διατροφής, καυσίμων και στέγασης, να πίνουν τους φθηνότερους καφέδες της McDonald’s και της Dunkin’ Donuts, για παράδειγμα.

Οι Αμερικανοί πολίτες που δεν έχουν μεγάλη οικονομική ευχέρεια επιλέγουν τελευταία τη φθηνότερη δυνατή λύση για τη διαβίωσή τους, με αποτέλεσμα, για παράδειγμα, τα κέρδη της Wal-Mart Stores να αυξάνονται, αλλά της J.C. Penney να μειώνονται.

Τα καθαρά κέρδη στο οικονομικό δ’ τρίμηνο ενισχύθηκαν στα 158,5 εκατ. δολ. από 117,3 εκατ. έναν χρόνο πριν. Τα έσοδα αναρριχήθηκαν 22% στα 2,44 δισ. δολ. Ο αριθμός των πελατών στα καταστήματα των ΗΠΑ υποχώρησε 1% κατά το τρίμηνο που ολοκληρώθηκε τον Σεπτέμβριο.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v