Η Harley Davidson ανακοίνωσε σήμερα τα κέρδη της για το πρώτο τρίμηνο, τονίζοντας πως εμφάνισαν μικρότερη από το αναμενόμενο πτώση κυρίως λόγω υψηλότερων πωλήσεων στις μοτοσικλέτες, γεγονός που η εταιρία αποδίδει στα νεότερα προϊόντα που προσφέρει και μια εντεινόμενη καμπάνια μάρκετινγκ.
Τα καθαρά κέρδη της εταιρίας ήταν 250,5 εκατ. δολάρια ή 1,36 δολάριο ανά μετοχή, από 269,9 εκατ. ή 1,27 δολάριο ανά μετοχή το ίδιο διάστημα του περασμένου έτους.
Τα έσοδά της αυξήθηκαν κατά 4,4% σε 1,58 δισ., έναντι μιας μέσης εκτίμησης των αναλυτών για κέρδη 1,29 δολάριο ανά μετοχή από έσοδα 1,5 δισ. δολάρια.
Όπως μεταδίδει το MarketWatch, η Harley Davidson εξασφάλισε ένα μερίδιο 50,9% της αμερικανικής αγοράς αυτό το τρίμηνο.
Η εταιρία αγωνίζεται να διατηρήσει momentum καθώς οι πελάτες της μεγαλώνουν σε ηλικία, ενώ ελπίζει να τονώσει τις πωλήσεις σε νεαρότερο κοινό μέσω νέων προϊόντων. Φέτος, επέλεξε να αυξήσει την καμπάνια μάρκετινγκ κατά 65% ή κατά περίπου 70 εκατ. δολάρια.
Όπως ανέφερε στην ανακοίνωσή της, κατά το δεύτερο τρίμηνο αναμένει να αποστείλει 82.500 με 87.500 μοτοσικλέτες, έναντι 85.172 το ίδιο διάστημα πέρυσι. Εκτιμά μια ανάπτυξη της τάξης του ένα με 3%.