Πέφτει το ηθικό των Γερμανών καταναλωτών καθώς πλησιάζει ο Απρίλιος, αφού οι αγοραστές είναι λιγότερο αισιόδοξοι σχετικά με το μέλλον της μεγαλύτερης ευρωπαϊκής οικονομίας, όπως κατέδειξε έρευνα σήμερα.
Η εκτίμηση της ερευνητικής εταιρίας GfK για το καταναλωτικό κλίμα, βάσει έρευνας στην οποία συμμετείχαν 2.000 Γερμανοί, έπεσε σε 9,4 για τον Απρίλιο έναντι 9,5 για το Μάρτιο. Αντίθετα, οι αναλυτές ανέμεναν πως θα παραμείνει στάσιμο στο 9,5.
«Η αδύναμη ζήτηση για γερμανικά προϊόντα σε συγκεκριμένες σημαντικές αγορές πιθανότατα δε θα αφήσει ανεπηρέαστη την οικονομική ανάπτυξη στη Γερμανία», ανέφερε σύμφωνα με το Reuters ο αναλυτής της GfK, Ralf Buerkl, επικαλούμενος οικονομικές δυσκολίες στη βασική αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών και στην Κίνα.
Η γερμανική οικονομία αναπτύχθηκε κατά 1,7% το 2015, αγγίζοντας το ισχυρότερο ποσοστό της εδώ και τέσσερα χρόνια, κυρίως χάρη στην εύρωστη ιδιωτική κατανάλωση και την υψηλότερη κρατική δαπάνη για τους πρόσφυγες.
Πάντως, την Τετάρτη οι οικονομικοί σύμβουλοι της γερμανικής κυβέρνησης αναθεώρησαν προς τα κάτω την εκτίμηση για την ανάπτυξη του 2016 κατά 0,1% σε 1,5%, λόγω της παγκόσμιας αβεβαιότητας.