Η Volkswagen έχασε τον Φεβρουάριο μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη για έκτο συνεχόμενο μήνα, καθώς το σκάνδαλο εκπομπών ρύπων έκανε τους καταναλωτές να στραφούν στις Fiat Chrysler, Mercedes-Benz και Ford Motor.
Οι μάρκες της VW αντιστοιχούν στο 24% των καταγραφών νέων αυτοκινήτων του περασμένου μήνα, έναντι 25,4% τον περσινό Φεβρουάριο, όπως ανακοίνωσε η Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων, σύμφωνα με το Bloomberg.
Η αύξηση στις πωλήσεις της ομώνυμης μάρκας αντιστοιχεί μόνο στο ένα τρίτο της συνολικής ανάπτυξης στη βιομηχανία, ενώ οι Mercedes, Ford και Fiat επωφελήθηκαν περισσότερο από την πτώση.
Σημειώνεται πως η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία ανακαλεί 8,5 εκατ. οχήματα ντίζελ στην Ευρώπη, προκειμένου να επισκευάσει τους κινητήρες που είχαν σχεδιαστεί για να ξεγελάσουν τις δοκιμές.
«Οι πελάτες μας παραμένουν πιστοί σε εμάς, σε μια δύσκολη περίοδο για την εταιρία μας και συνεχίζουν να μας εμπιστεύονται», ανέφερε την περασμένη εβδομάδα σε ανακοίνωσή του ο Juergen Stackmann, επικεφαλής πωλήσεων στη μάρκα της VW.