Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Mondelēz: Μείωσε το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα

Η εταιρία πέτυχε τους στόχους για μείωση των υλικών συσκευασίας, των εκπομπών αεριών του θερμοκηπίου και των αποβλήτων ένα χρόνο νωρίτερα του προγραμματισμένου, ενώ συνεχίζει τις πρωτοβουλίες για συνειδητή επιλογή προϊόντων και ελεγχόμενη ποσότητα.

Mondelēz: Μείωσε το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα

Η Mondelēz International δημοσίευσε τον απολογισμό του 2014 για τη στρατηγική 'Call For Well-being', όπου αποτυπώνεται η πρόοδος που πέτυχε η εταιρία καλύπτοντας ήδη πολλούς στόχους σχετικά με βασικές στρατηγικές για το περιβάλλον αλλά και οι στόχοι που απομένει να επιτευχθούν παγκοσμίως για το 2020.

«Είμαστε πεπεισμένοι ότι μπορούμε να αναπτύξουμε την εταιρία μας, στοχεύοντας παράλληλα τόσο στη βελτίωση της υγείας και ευεξίας όσο και της αειφορίας στον πλανήτη. Μέσω της στρατηγικής μας 'Call For Well-being', συνδυάζουμε την επιχειρηματική νοοτροπία με τους φυσικούς πόρους μας παγκοσμίως για να κάνουμε την αλλαγή», δήλωσε η Irene Rosenfeld, Πρόεδρος και CEO και συμπλήρωσε: «Έχουμε κάνει σημαντική πρόοδο για να μειώσουμε το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα, να εξελίξουμε το διατροφικό προφίλ των προϊόντων μας και να διασφαλίσουμε τη βιωσιμότητα στις αγροτικές προμήθειες. Εργαζόμαστε μαζί με συναδέλφους, εταίρους και προμηθευτές, ώστε να αποφέρουμε βιώσιμες λύσεις για την εταιρία μας και την κοινωνία».

Η στρατηγική 'Call For Well-being', που ξεκίνησε το 2013, εστιάζει σε τέσσερις πυλώνες που είναι βασικοί για την υγεία και ευεξία / αειφορία του πλανήτη, και στους οποίους η Mondelēz International μπορεί να φέρει αποτέλεσμα: βιωσιμότητα, υπεύθυνο snacking, ασφάλεια και κοινότητα.

Τον τελευταίο χρόνο, η εταιρία έχει ενισχύσει τα προγράμματα βιώσιμων αγροτικών προμηθειών, έχει μειώσει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα και έχει βελτιώσει τις επιλογές στις ποσότητες των προϊόντων, ώστε να βοηθήσει τους καταναλωτές να επιλέγουν συνειδητά, και τους εταίρους, προμηθευτές και εργαζόμενους να συμβάλλουν στη θετική αλλαγή, τοπικά και σε παγκόσμιο επίπεδο. Αναλυτικότερα:

Βιωσιμότητα

• Πέτυχε τον στόχο για μείωση των βιομηχανικών αποβλήτων κατά 15% μέχρι το 2015. Στη διάρκεια του 2014 μειώθηκαν κατά 57% - τέσσερις φορές ο αρχικός στόχος.

• Πέτυχε τον στόχο για μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου κατά 15% στη βιομηχανία - ένα χρόνο νωρίτερα του προγραμματισμού.

• Αφαιρέθηκαν 40 εκατ. κιλά συσκευασίας- σχεδόν διπλάσια του αρχικού στόχου των 22 εκατ. μέχρι το τέλος του 2015.

• Πέτυχε τον στόχο να έχει 100% φοινικέλαιο από τον RSPO (Roundtable on Sustainable Palm Oil) - δύο χρόνια νωρίτερα από τη δέσμευσή της. Στο τέλος του 2014, το 70% του φοινικέλαιου της Mondelēz International ήταν ανιχνεύσιμο στην πηγή.

• Εντός του στόχου για προμήθειες α΄ υλών από βιώσιμες πηγές. Στο τέλος του 2014, το 12% του κακάο, το 61% του καφέ και το 60% των μπισκότων που διατίθενται στη δυτική Ευρώπη προέρχονται από αειφόρες πηγές.

• Χρειάζεται ακόμα βελτίωση για τους στόχους της μείωσης κατανάλωσης νερού και ενέργειας στη βιομηχανία κατά 15% μέχρι το τέλος του 2015. Στο τέλος του 2014, η χρήση του εισερχόμενου νερού μειώθηκε κατά 10% ανά τόνο προϊόντος, ενώ τα εργοστάσια παγκοσμίως μείωσαν την κατανάλωση ενέργειας ανά τόνο προϊόντος κατά 7%.

Υπεύθυνο Snacking

• Εντός του στόχου να προέρχεται το 25% των εσόδων από προϊόντα 'Better Choice' μέχρι το 2020. Το 2014, το 22,4% των εσόδων ήταν από επιλογές 'Better Choice', προϊόντα με αυστηρές θρεπτικές προδιαγραφές.

• Εντός του στόχου για αύξηση των προϊόντων που διατίθενται σε μεμονωμένες συσκευασίες κατά 25% μέχρι το 2020. Από το 2012, τα προϊόντα ελεγχόμενης ποσότητας αυξήθηκαν κατά 16%.

• Έκανε σημαντική πρόοδο στους διατροφικούς στόχους. Από το 2012, αυξήθηκε η περιεκτικότητα σε σιτηρά ολικής άλεσης κατά 23% στα προϊόντα της, και είναι εντός του στόχου να πετύχει το 25% στην περιεκτικότητα μέχρι το 2020. Είναι εντός του στόχου να μειώσει το νάτριο κατά 10% μέχρι το 2020, καθώς έχει ήδη μειώσει κατά 2% στα προϊόντα της από το 2012. Χρειάζεται ακόμα βελτίωση στο στόχο να μειωθούν τα κορεσμένα λίπη κατά 10% μέχρι το 2020. Στο τέλος του 2014, τα κορεσμένα λίπη μειώθηκαν στα προϊόντα της κατά 1%.

• Ενισχύει την πολιτική για τις διαφημίσεις σε παιδιά. Ξεκινώντας από το 2016, δεν θα διαφημίζει απευθείας σε παιδιά κάτω των 12 ετών, ανεξάρτητα από το διατροφικό προφίλ του προϊόντος.

Ασφάλεια

• Εντός του στόχου να πετύχει τις επιδόσεις στην ασφάλεια. Το 2014 συγκριτικά με το 2013, πέτυχε μείωση 24% στον δείκτη ατυχημάτων για όλους τους εργαζόμενους στη βιομηχανία.

• Εντός του στόχου να πετύχει πιστοποίηση FSSC 22000 (Πιστοποίηση Ασφάλειας Συστημάτων Τροφίμων) σε όλες τις παραγωγικές μονάδες μέχρι το 2015. Το 2014 πιστοποιήθηκε το 90% των εργοστασίων.

Κοινότητες

• Εντός του στόχου να επενδύσει 50 εκατ. δολ. σε προγράμματα που υποστηρίζουν ένα ισορροπημένο τρόπο ζωής. Το 2014, διέθεσε περισσότερα από 30 εκατ. δολ. (64%) σε προγράμματα σε 13 χώρες.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v