Η καταναλωτική εμπιστοσύνη σημείωσε αναπάντεχη πτώση τον Μάιο, καταγράφοντας τις μεγαλύτερες απώλειες των τελευταίων δύο ετών.
Ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης που καταρτίζει το πανεπιστήμιο του Μίτσιγκαν υποχώρησε στις 88,6 μονάδες, το χαμηλότερο επίπεδο από τον Οκτώβριο, από 95,9 μονάδες τον Απρίλιο.
Η βουτιά 7,3 μονάδων είναι η μεγαλύτερη από τον Δεκέμβριο του 2012.
Η μέτρηση ήταν χαμηλότερη από την χαμηλότερη πρόβλεψη των 68 αναλυτών που μετείχαν σε δημοσκόπηση του Bloomberg.