Σαφή βελτίωση καταγράφεται στην καταναλωτική εμπιστοσύνη της μεγαλύτερης οικονομίας στην ευρωζώνη, αν και η συνεχιζόμενη αβεβαιότητα για την Ελλάδα περιορίζει κάπως τη διάθεση των Γερμανών να δαπανήσουν.
Ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης του ινστιτούτου GfK ενισχύθηκε στο 10,1 το Μάιο από 10 τον προηγούμενο μήνα. Πρόκειται για το υψηλότερο επίπεδο από τον Οκτώβριο του 2001. Παρόλα αυτά ήταν χαμηλότερος από τις προσδοκίες των αναλυτών, που προέβλεπαν ότι θα άγγιζε το 10,2.
«Το καταναλωτικό κλίμα έχει βελτιωθεί, αλλά όχι τόσο όσο τους προηγούμενους μήνες» δηλώνει ο Ρολφ Μπουερκλ του ινστιτούτου GfK και συμπληρώνει: «Προφανώς οι καταναλωτές αρχίζουν να επηρεάζονται από τα συνεχή πισωγυρίσματα αναφορικά με το μέλλον της Ελλάδας στο ευρώ»
Σημειώνει ότι οι ιδιωτική κατανάλωση είναι πλέον η κινητήριος δύναμη της γερμανικής οικονομίας και όχι οι εξαγωγές καθώς οι αυξήσεις των μισθών που υπερβαίνουν τον πληθωρισμό και τα ιστορικά χαμηλά επιτόκια