Γερμανία: Η Deutsche Post πάει...διακοπές

Επεκτείνονται στο χώρο των απευθείας ταξιδιωτικών κρατήσεων μέσω Ίντερνετ τα Γερμανικά Ταχυδρομεία. Πως η Deutsche Post επιδιώκει να επωφεληθεί από τις νέες τάσεις που διαμορφώνονται στην ταξιδιωτική αγορά της εξαιτίας της κρίσης και του διαδικτύου.

Γερμανία: Η Deutsche Post πάει...διακοπές

Έντονο ενδιαφέρον για τον ελληνικό τουρισμό παρουσιάζουν οι ανακατατάξεις στη γερμανική ταξιδιωτική αγορά οι οποίες συνδέονται με τις οικονομικές εξελίξεις στην Ε.Ε αλλά και τον διαρκώς αυξανόμενο ρυθμό απευθείας κρατήσεων διακοπών μέσω διαδικτύου.

Η πιο πρόσφατη εξέλιξη αφορά στην απόφαση των Γερμανικών Ταχυδρομείων (Deutsche Post) να επεκτείνει τις δραστηριότητές της στην αγορά απευθείας ηλεκτρονικών κρατήσεων πακέτων διακοπών με το εμπορικό σήμα «Post Reisen», σε συνεργασία με τον Αυστριακό τουρ οπερέιτορ Eurotours.

Σύμφωνα με πηγές από τη γερμανική αγορά, η Deutsche Post θα προσφέρει ένα ολοκληρωμένο «καλάθι» ταξιδιωτικών προϊόντων στο οποίο θα συμπεριλαμβάνονται πακέτα διακοπών, ταξίδια σε ευρωπαϊκές πόλεις, εκδρομές και κρουαζιέρες.

Οι πωλήσεις (κρατήσεις) θα γίνονται απευθείας από την Deutsche Post μέσω της ιστοσελίδας «Postreisen.de» ενώ η Eurotours θα είναι ο νόμιμος τουρ οπερέιτορ που θα υπογράφει τα συμβόλαια με ξενοδοχεία και αεροπορικές εταιρείες και θα διαμορφώνει τα ταξιδιωτικά προϊόντα. Η Post Reisen δεν θα διαθέτει τα προϊόντα της μέσω ταξιδιωτικών γραφείων αλλά μόνο μέσω της ιστοσελίδας της.

Η επέκταση της Deutsche Post στο χώρο των online ταξιδιωτικών κρατήσεων βασίστηκε στην επιτυχία που σημείωσε η προηγούμενη κίνησή της να δημιουργήσει την Postbus.

Πρόκειται για το «βραχίονα» των Γερμανικών Ταχυδρομείων που δραστηριοποιείται στο χώρο των λεωφορειακών γραμμών μακρινών αποστάσεων συνδέοντας το Βορρά με το Νότο και τις ανατολικές με τις δυτικές περιοχές της Γερμανίας, κατακτώντας, ήδη, ηγετική θέση στη συγκεκριμένη αγορά.

Η Deutsche Post ενισχύει διαρκώς τη θέση της στην ταξιδιωτική αγορά της Γερμανίας σε μια προσπάθεια να αξιοποιήσει τις νέες τάσεις που διαμορφώνονται στο καταναλωτικό κοινό της χώρας.

Τάσεις οι οποίες συνδέονται με την εξάπλωση των online κρατήσεων αλλά και τα οικονομικά δεδομένα στη Γερμανία που υποχρεώνουν Πολλούς Γερμανούς να προτιμούν να κλείνουν τις διακοπές τους την τελευταία στιγμή (last minute) αναζητώντας ευκαιρίες ή να στρέφονται σε οικονομικά πακέτα εντός Γερμανίας ή στις γειτονικές χώρες.

Ενδεικτικό της διείσδυσης του Ιντερνετ στο χώρο των κρατήσεων που επιδιώκει να εκμεταλλευτεί η Deutsche Post είναι το γεγονός πως οι online κρατήσεις αντιπροσωπεύουν, ήδη, το 15% των συνολικών κρατήσεων.

Μέσω της Postbus τα Γερμανικά Ταχυδρομεία έχουν δημιουργήσει ένα πυκνό δίκτυο λεωφορειακών γραμμών με το οποίο συνδέουν 60 πόλεις της Γερμανίας. Μέχρι στιγμής προσφέρει και διεθνείς λεωφορειακές γραμμές από τη Γερμανία προς το Στρασβούργο και τη Ζυρίχη ενώ μέσω Κολωνίας προσφέρει συνδέσεις προς το Παρίσι και τις Βρυξέλλες.

Στο πλαίσιο αυτό συνεργάζεται με την iDBus (οπερέιτορ λεωφορειακών γραμμών στην Ευρώπη) και την αντίστοιχη θυγατρική των Γαλλικών Σιδηροδρόμων (SNCF). Το διεθνές δίκτυο, ωστόσο, των Postbus πρόκειται να επεκταθεί από εφέτος σε περισσότερους προορισμούς.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v