Την πρώτη του εξαγορά στην ραγδαία αναπτυσσόμενη διαδικτυακή αγορά της Ινδίας έκανε το Twitter την Τρίτη με την απόκτηση του start-up, ΖipDial.
H ΖipDial ιδρύθηκε το 2010 και εκμεταλλεύεται τη δημοφιλή στην Ινδία πρακτική των «αναπάντητων κλήσεων» για την σύνδεση καταναλωτών με εταιρείες όπως η Gillette, η Disney, η Procter & Gamble και η IndiaInfoLine.
Η ιδέα λειτουργεί κάπως έτσι: η ZipDial εκδίδει σε μια εταιρεία έναν αριθμό, τον οποίο τυπώνει στις διαφημίσεις της. Οι καταναλωτές τηλεφωνούν, το κλείνουν και λαμβάνουν ένα μήνυμα ή ένα τηλεφώνημα και έτσι λαμβάνουν μέρος σε διαγωνισμούς, κερδίζουν κουπόνια ή κάνουν μια παραγγελία. Κάθε κλήση επιτρέπει στη ZipDial να μάθει κάτι για αυτόν που την κάνει και οι διαφημιστές πληρώνουν την εταιρεία για να αποκτήσει πρόσβαση σε αυτά.
Η κίνηση του Twitter είναι η τελευταία από μια σειρά επενδύσεων αμερικανικών τεχνολογικών κολοσσών στην αγορά της Ινδίας, όπως της Yahoo και του Facebook.
Ο αντιπρόεδρος του Twitter δήλωσε πως η τεχνολογία της ZipDial θα βοηθήσει το κοινωνικό δίκτυο να εισέλθει σε μια νέα φάση ανάπτυξης στην Ινδία και άλλες αναδυόμενες αγορές.
Όπως μεταδίδουν οι F.T., το Twitter και η ZipDial δεν αποκάλυψαν το μέγεθος της επένδυσης. Σύμφωνα με πηγές του Techcrunch, το ντιλ ανέρχεται στα 30 με 40 εκατ. δολάρια.