Παρά τις μεγάλες εκπτώσεις και προσφορές σε ηλεκτρονικά προϊόντα και είδη ρουχισμού, το αμερικανικό εμπόριο δεν είχε μεγάλη επιτυχία στην προσέλκυση των καταναλωτών την «Μαύρη Παρασκευή», γεγονός που θέτει τον κλάδο σε κρίσιμη περίοδο καθώς εκτυλίσσεται η εορταστική περίοδος.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της ομοσπονδίας National Retail Federation, οι δαπάνες των καταναλωτών μειώθηκαν 11% κατά το τριήμερο μετά την Πέμπτη των Ευχαριστιών, το οποίο σηματοδοτεί την έναρξη της εορταστικής εμπορικής περιόδου. Επιπλέον, πάνω από 6 εκατομμύρια καταναλωτές από όσους αναμενόταν να σπεύσουν στα καταστήματα, δεν εμφανίστηκαν ποτέ, σύμφωνα με τα στοιχεία..
Οι καταναλωτές δεν συγκινήθηκαν από τις επιθετικές προσφορές που παραδοσιακά χαρακτηρίζουν το τριήμερο της Μαύρης Παρασκευής, γεγονός που δημιουργεί ανησυχίες για την πορεία του συνόλου των χριστουγεννιάτικων αγορών.
Η NRF περίμενε αύξηση πωλήσεων 4,1% τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο, με την καλύτερη εμφάνιση από το 2011, αλλά ο στόχος πιθανόν να μην επιτευχθεί μετά τα μεγέθη του κρίσιμου τριημέρου.