Η Publicis Group, η τρίτη μεγαλύτερη διαφημιστική εταιρεία στον κόσμο, προχωρά στην εξαγορά της Sapient Corp. έναντι 23,7 δισ. δολ.. Οι μέτοχοι της Sapient θα λάβουν 25 δολ. ανά μετοχή, που αντιστοιχεί σε premium 44% από το κλείσιμο της μετοχής την 31η Οκτωβρίου. Η σχετική ανακοίνωση αναφέρει πως η εξαγορά έχει εγκριθεί από τα διοικητικά συμβούλια και των δύο εταιρειών. Ο διευθύνων σύμβουλος και πρόεδρος της Sapient, Αλαν Χέρικ θα αναλάβει CEO στην Publicis.Sapient.
Σημειώνεται πως η Publicis εγκατέλειψε το Μάιο τα σχέδια εξαγοράς της Omnicom, που θα έφερε το νεοσύστατο όμιλο στην πρώτη θέση του διαφημιστικού κλάδου, εκτοπίζοντας την WPP. Το σχέδιο εγκαταλείφθηκε όμως, όταν οι διοικήσεις των δύο εταιρειών «συγκρούστηκαν» για τον τρόπο διοίκησης του νέου ομίλου. Η Publicis, στην οποία ανήκει η Saatchi & Saatchi και η Leo Burnett, τον προηγούμενο μήνα προχώρησε σε υποβάθμιση του ετήσιου στόχου κερδοφορίας.
Με την εξαγορά της Sapient – στην οποία ανήκει η SapientNitro που έχει ηγετικό ρόλο στην digital διαφήμιση – η Publicis δίνει μεγάλη ώθηση στις online διαφημιστικές της δραστηριότητες.