H IBM και το Twitter μόλις ανακοίνωσαν μια νέα συνεργασία, στα πρότυπα της συνεργασίας της IBM με την Apple.
Όπως μεταδίδει το Business Insider, η IBM θα προσφέρει βοήθεια σε επιχειρήσεις για την χρήση δεδομένων από το Twitter, με στόχο να αποκτήσουν καλύτερη κατανόηση των πελατών και των δραστηριοτήτων τους.
Τα δεδομένα από το κοινωνικό δίκτυο θα χρησιμοποιηθούν για την καταγραφή του αισθήματος των καταναλωτών για συγκεκριμένα εμπορικά σήματα και για να βοηθήσουν τις διοικήσεις των επιχειρήσεων να λάβουν αποφάσεις για το είδος των προϊόντων που σχεδιάζουν να εισάγουν.
Ο CEO του Twitter, Dick Costolo και ο CEO της IBM, Ginni Rometty, εργάστηκαν μαζί για την ολοκλήρωση της συμφωνίας, ανέφερε ο κ. Rometty σε συνέδριο της IBM στο οποίο ανακοίνωσε τη συμφωνία.
«Το Twitter προσφέρει έναν ισχυρό νέο φακό μέσω του οποίου μπορούμε να δούμε τον κόσμο, τόσο ως μια πλατφόρμα για εκατοντάδες εκατομμύρια καταναλωτές και επιχειρηματίες όσο και ως ενός μέσου για την σύνθεση διαφορετικών τάσεων. Η συνεργασία αυτή, η οποία βασίζεται στην πλατφόρμα της IBM, θα βοηθήσει τους πελάτες να εμπλουτίσουν τις επιχειρηματικές τους αποφάσεις με μια νέα τάξη δεδομένων» ανέφερε ο κ. Rometty.
«Τα δεδομένα είναι το φαινόμενο της εποχής μας» πρόσθεσε.
«Πιστεύουμε ότι τα κοινωνικά δεδομένα έχουν απεριόριστη αξία και σχεδόν απεριόριστη εφαρμογή. Σήμερα, κάνουμε ένα σημαντικό βήμα προς την απελευθέρωση αυτής της αξίας μέσω μιας νέας συνεργασίας με την IBM. Η συνεργασία θα επιτρέψει σε επιχειρήσεις να ενσωματώσουν δεδομένα από το Twitter στην διαδικασία λήψης αποφάσεων μέσω ενός δοκιμασμένου συνόλου εργαλείων, λύσεων και υπηρεσιών της IBM» ανέφερε σε ανακοίνωση του το Twitter.