Το χαμηλότερο ποσοστό αύξησης των πωλήσεών της από το 2009 ανακοίνωσε η Unilever, λόγω της έντονης πτώσης στην Κίνα και των μειωμένων πωλήσεων στην Ευρώπη.
Όπως ανακοίνωσε ο όμιλος, οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά μόλις 2,1% το γ' τρίμηνο του 2014, σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα. Το α' εξάμηνο οι πωλήσεις της Unilever είχαν αυξηθεί κατά 3,7%.
«Οι μακροοικονομικές συνθήκες συνέχισαν να ασκούν πιέσεις στους καταναλωτές. Η ανάπτυξη της αγοράς επιβραδύνθηκε στις αναδυόμενες χώρες και ιδιαίτερα στην Κίνα. Η Ευρώπη είχε αποπληθωρισμό, ενώ οι θερινές καιρικές συνθήκες ήταν χειρότερες από πέρυσι, όμως οι συνθήκες στη Βόρεια Αμερική άρχισαν να βελτιώνονται», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Unilever, Paul Polman.
Στις αναδυόμενες αγορές, οι πωλήσεις της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 5,6% , ενώ στις αναπτυγμένες αγορές υποχώρησαν κατά 2,5%.