Unilever: Αύξηση μόλις 2,1% στις πωλήσεις το Q3

Η επιβράδυνση της ανάπτυξης στις αναδυόμενες αγορές και ιδιαίτερα της Κίνας, οι μειωμένες πωλήσεις στην Ευρώπη και οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες του καλοκαιριού, πίεσαν τις πωλήσεις της Unilever το γ' τρίμηνο.

Unilever: Αύξηση μόλις 2,1% στις πωλήσεις το Q3

Το χαμηλότερο ποσοστό αύξησης των πωλήσεών της από το 2009 ανακοίνωσε η Unilever, λόγω της έντονης πτώσης στην Κίνα και των μειωμένων πωλήσεων στην Ευρώπη.

Όπως ανακοίνωσε ο όμιλος, οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά μόλις 2,1% το γ' τρίμηνο του 2014, σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα. Το α' εξάμηνο οι πωλήσεις της Unilever είχαν αυξηθεί κατά 3,7%.

«Οι μακροοικονομικές συνθήκες συνέχισαν να ασκούν πιέσεις στους καταναλωτές. Η ανάπτυξη της αγοράς επιβραδύνθηκε στις αναδυόμενες χώρες και ιδιαίτερα στην Κίνα. Η Ευρώπη είχε αποπληθωρισμό, ενώ οι θερινές καιρικές συνθήκες ήταν χειρότερες από πέρυσι, όμως οι συνθήκες στη Βόρεια Αμερική άρχισαν να βελτιώνονται», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Unilever, Paul Polman.

Στις αναδυόμενες αγορές, οι πωλήσεις της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 5,6% , ενώ στις αναπτυγμένες αγορές υποχώρησαν κατά 2,5%.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v