Το Twitter ανακοίνωσε τη Δευτέρα πως έχει ξεκινήσει δοκιμές ενός κουμπιού «buy» το οποίο θα είναι ενσωματωμένο στις αναρτήσεις και θα επιτρέπει στους χρήστες να αγοράζουν ένα προϊόν.
Όπως μεταδίδει το Reuters, η εταιρεία έγραψε στο blog της πως ένας μικρός αριθμός Αμερικανών χρηστών θα είναι σε θέση να δουν το νέο κουμπί από σήμερα. «Οι χρήστες θα έχουν πρόσβαση σε προσφορές και προϊοντα που δεν μπορούν να λάβουν κάπου αλλού» ανέφερε σε ανακοίνωση της η εταιρεία.
Η δοκιμή της νέας δυνατότητας γίνεται καθώς εντείνεται ο ανταγωνισμός στο ηλεκτρονικό εμπόριο. H Αpple αναμένεται να παρουσιάσει την Τρίτη ένα νέο σύστημα πληρωμών μέσω κινητού τηλεφώνου, ενώ το Facebook άρχισε τις δοκιμές ενός κουμπιού «buy» τον Ιούλιο.
Όπως μεταδίδουν οι New York Times, οι χρήστες θα μπορούν να κάνουν κλικ σε ένα κουμπί «buy» μέσα στο μήνυμα του Twitter. Στη συνέχεια η υπηρεσία θα τους παρακινεί να εισάγουν την πιστωτική τους κάρτα και την διεύθυνση τους και θα ζητάει ένα ακόμα κλικ για να επιβεβαιωθεί η συναλλαγή.
Η Stripe θα αναλάβει τη διαχείριση του οικονομικού σκέλους των συναλλαγών και τρεις πλατφόρμες marketing – οι Fancy, Musictoday και Gumroad – θα εργαστούν με τους πωλητές πάνω στην παρουσίαση των προϊόντων και την εκτέλεση των παραγγελιών.