Υahoo: Εξαγοράζει τη Flurry με στόχο το mobile

Το start-up με έδρα το Σαν Φρανσίσκο αναλύει δεδομένα από χρήστες έξυπνων κινητών, διευκολύνοντας τις εταιρείες να στοχεύσουν καλύτερα τις διαφημίσεις τους στο διαδίκτυο.

Υahoo: Εξαγοράζει τη Flurry με στόχο το mobile

Η Yahoo θα εξαγοράσει την εταιρεία ανάλυσης δεδομένων Flurry για πάνω από 300 εκατ. δολάρια, ανέφεραν καλά πληροφορημένες πηγές στο Bloomberg.

Το start-up με έδρα το Σαν Φρανσίσκο αναλύει δεδομένα από χρήστες έξυπνων κινητών, διευκολύνοντας τις εταιρείες να στοχεύσουν καλύτερα τις διαφημίσεις τους στο διαδίκτυο.

Το 2013 η Yahoo ξόδεψε πάνω από 1,1 δισ. δολάρια για την εξαγορά της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης και δημιουργίας μπλογκ Tumblr και έκτοτε έχει αγοράσει μια σειρά από μικρότερες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο mobile internet, μεταξύ των οποίων την Aviate και την RayV.

Σύμφωνα με στοιχεία του Bloomberg η Yahoo έχει ανακοινώσει ή ολοκληρώσει 12 συγχωνεύσεις το 2014 

«Κολλάει καλά με την Yahoo και το mobile και όλες τις επενδύσεις που έχουμε κάνει μέχρι σήμερα στο mobile» ανέφερε ο Scott Burke, αντιπρόεδρος τεχνολογίας διαφημίσεων της Yahoo. «Η Flurry είναι το επόμενο λογικό βήμα για να επεκτείνουμε την παρουσία μας. Έχουν ένα σπουδαίο brand» σημείωσε.

Την περασμένη εβδομάδα η Yahoo ανακοίνωσε αποτελέσματα δεύτερου τριμήνου που περιλάμβαναν πτώση πωλήσεων 4,5% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2013. Τα έσοδα ανήλθαν σε 1,04 δισ. δολάρια, χαμηλότερα από τις εκτιμήσεις των αναλυτών για έσοδα 1,09 δισ. δολάρια. Το mobile ήταν ένα από τα φωτινά σημεία. Η CEO, Marissa Mayer, ανέφερε πως τα έσοδα από διαφημίσεις σε φορητές συσκευές διπλασιάστηκαν κατά την διάρκεια του δεύτερου τριμήνου, με τους χρήστες να αυξάνονται στα 450 εκατ. από 200 εκατ. πριν από δύο χρόνια.

Η Flurry, η οποία ιδρύθηκε από τον Sean Byrnes το 2005 και προσέφερε υπηρεσίες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου το 2006, έχει αντλήσει πάνω από 60 εκατ. δολάρια από επενδυτές

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v