Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Κίνα: «Μπλόκο» στην 3μερή ναυτιλιακή συμμαχία Ρ3

Η AP Møller-Maersk, η Mediterranean Shipping Company και η CMA CGM ήλπιζαν να δημιουργήσουν το αποκαλούμενο Δίκτυο P3, προκειμένου να μειωθεί το κόστος και να αυξηθεί ο αριθμός των ναυλώσεων σε κορυφαία δρομολόγια του πλανήτη.

Κίνα: «Μπλόκο» στην 3μερή ναυτιλιακή συμμαχία Ρ3

Οι τρεις μεγαλύτεροι όμιλοι ναυτιλιακής μεταφοράς εμπορευμάτων στον κόσμο, εγκατέλειψαν το σχέδιο να συστήσουν συμμαχία σε τρία από τα μεγαλύτερα εμπορικά δρομολόγια στον κόσμο, καθώς οι ρυθμιστικές αρχές της Κίνας μπλόκαραν την συνεργασία.

Η AP Møller-Maersk, η Mediterranean Shipping Company και η CMA CGM ήλπιζαν να δημιουργήσουν το αποκαλούμενο Δίκτυο P3, προκειμένου να μειωθεί το κόστος και να αυξηθεί ο αριθμός των ναυλώσεων στα δρομολόγια Ασίας – Ευρώπης, Ειρηνικού και Ατλαντικού Ωκεανού, με την συγκέντρωση 250 πλοίων.

Η μετοχή της δανέζικης Maersk – που είναι η μόνη εισηγμένη στο χρηματιστήριο από τις τρεις- διολίσθησε 7% με την μεγαλύτερη πτώση δύο ετών, όταν ανακοινώθηκε πως δεν θα εγκρίνουν την συμμαχία οι Κινέζοι ρυθμιστές.

Ο ναυτιλιακός κολοσσός τόνισε ότι η απόρριψη δεν θα επηρεάσει τα φετινά οικονομικά αποτελέσματα, αλλά συμπλήρωσε πως ήλπιζε με την συνεργασία να τονώσει τα μετέπειτα αποτελέσματά της, μειώνοντας την χρόνια υπερβάλλουσα παραγωγική δυνατότητα που έχει «πλακώσει» την διεθνή αγορά κοντέιντερ.

Η ΕΕ και οι ΗΠΑ έχουν ήδη εγκρίνει την λειτουργική συμμαχία, αν και οι Βρυξέλλες διατήρησαν το δικαίωμα παρακολούθησης του πώς θα λειτουργούσε στην πράξη το Δίκτυο Ρ3.

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v