Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Ευρώπη και Ιαπωνία γίνονται ... της μόδας για τα hedge funds

Δημοσκόπηση της Deutsche Bank έδειξε ότι το 36% των επενδυτών hedge fund σχεδιάζουν να προσθέσουν την Ευρώπη στις τοποθετήσεις τους, ενώ δεύτερη δημοφιλέστερη επένδυση είναι η Ιαπωνία.

Ευρώπη και Ιαπωνία γίνονται ... της μόδας για τα hedge funds

Η Δυτική Ευρώπη και η Ιαπωνία είναι οι δυο περιοχές με την μεγαλύτερη ζήτηση από τους επενδυτές hedge funds για το 2014, καθώς οι οικονομικές συνθήκες δείχνουν σημάδια βελτίωσης στις δυο περιοχές, σύμφωνα με την ετήσια δημοσκόπηση εναλλακτικών επενδύσεων της Deutsche Bank.

Η δημοσκόπηση, η οποία πραγματοποιήθηκε σε 413 παγκόσμιους επενδυτές hedge fund που αντιπροσωπεύουν υπό διαχείριση κεφάλαια ύψους 1,8 τρισ. δολαρίων, αποκάλυψε ότι το 36% των επενδυτών σχεδιάζουν να προσθέσουν την Ευρώπη στις τοποθετήσεις τους, ενώ δεύτερη δημοφιλέστερη περιοχή είναι η Ιαπωνία (που βελτίωσε την κατάταξή της κατά 9 θέσεις σε σχέση με πέρυσι) με το 29% των επενδυτών να ευελπιστούν ότι θα αυξήσουν την έκθεσή τους στη χώρα.

Το αυξημένο ενδιαφέρον αντανακλά τα όλο και πιο θετικά στοιχεία που έρχονται από τις δυο περιοχές. Η οικονομία της ευρωζώνης αναπτύχθηκε με ρυθμό ταχύτερο του αναμενόμενου το δ' τρίμηνο του 2013 εν μέσω ενδείξεων για περιορισμό του χάσματος μεταξύ των ισχυρότερων και των πιο αδύναμων χωρών –μελών.

Η Ιαπωνία από την πλευρά της βλέπει βελτίωση μετά την εφαρμογή των Abenomics. Αν και η οικονομία της χώρας κατέγραψε ρυθμό ανάπτυξης 0,3% το δ' τρίμηνο του 2013 σε σχέση με το προηγούμενο, ωστόσο κατεγράφη άνοδος για τέταρτο συνεχόμενο μήνα.

Συνολικά, το 2013 ήταν μια καλή χρονιά για τα hedge funds, με το 60% των επενδυτών να δηλώνουν ότι τα χαρτοφυλάκιά τους απέδωσαν τα αναμενόμενα και το 20% να υποστηρίζει ότι οι επιδόσεις ήταν καλύτερες του αναμενόμενου.

Έτσι, το 62% των επενδυτών σχεδιάζει τώρα να αυξήσει τους υπό διαχείριση τίτλους φέτος, με το 30% μάλιστα θα θέλει να διευρύνει τις τοποθετήσεις του κατά περισσότερο από 100 εκατ. στερλίνες.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v