Oι δαπάνες για διαφήμιση στο διαδίκτυο σημείωσαν το 2013 την μεγαλύτερη αύξηση μεταξύ των υπόλοιπων μέσων, σύμφωνα με έρευνα της Nielsen.
Όπως μεταδίδει το CNBC, οι δαπάνες για διαφημίσεις στο διαδίκτυο αυξήθηκαν κατά 32% το εννεάμηνο του 2013 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους. Ωστόσο, το μερίδιο στην συνολική αγορά της διαφήμισης παραμένει χαμηλό, μόλις στο 4,5%.
Την ίδια ώρα η διαφημιστική αγορά της τηλεόρασης αυξήθηκε μόλις κατά 4,3%, αλλά συνεχίζει να έχει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς με 58%.
"Αν και δεν αποτελεί έκπληξη ότι το διαδίκτυο είναι το πιο γρήγορα αναπτυσσόμενο μέσο για διαφημιστές, η τηλεόραση παραμένει το κορυφαία μέσο όσον αφορά το σύνολο των δαπανών" ανέφερε ο Randall Beard, ανώτατο στέλεχος της Nielsen."Αλλά η πραγματικά συναρπαστική εξέλιξη είναι πως μπορούν να δουλέψουν και τα δύο από κοινού. Βλέπουμε συνεχώς διαφημιστές να στρέφονται σε ολοκληρωμένες καμπάνιες για να έρθουν σε επαφή με καταναλωτές σε πολλαπλές οθόνες" πρόσθεσε.
Η Nielsen προβλέπει ότι οι καμπάνιες με διαφημίσεις σε δύο ή περισσότερες οθόνες ταυτόχρονα (όπως σε τηλεοράσεις, υπολογιστές, tablets και smaprtphones) θα αντιστοιχούν στο 50% των δαπανών για διαφήμιση σε τρία χρόνια, από 20% σήμερα.