Αν και οι online πωλήσεις συνέχισαν να αναπτύσσονται με ρυθμό μεγαλύτερο από εκείνο των πωλήσεων στην «φυσική» αγορά, έδειξαν κάποια σημάδια επιβράδυνσης.
Οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου στο δ΄ τρίμηνο αυξήθηκαν 10,3% σύμφωνα με τα στοιχεία της IBM Digital Analytics.
Πρόκειται για ποσοστό ελαφρώς βραδύτερο από το 14,8% στο αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Σε κάθε περίπτωση τα μεγέθη εξακολουθούν να δείχνουν αυξημένη κίνηση και πωλήσεις μέσω διαδικτύου και ειδικά μέσω των συσκευών κινητής τηλεφωνίας.
Οι αγορές που έγιναν μέσω κινητών συσκευών αυξήθηκαν 46% καταλαμβάνοντας το 16,6% του συνόλου των online πωλήσεων.