Apple: Η καλύτερη διεθνής μάρκα εκτόπισε την Coca-Cola

Τα τεχνολογικά ονόματα εμφάνισαν την μεγαλύτερη αναρρίχηση, αλλά και την μεγαλύτερη διολίσθηση, με την Nokia να καταγράφει την μεγαλύτερη πτώση στην ιστορία της έρευνας διολισθαίνοντας στην 57η θέση.

Apple: Η καλύτερη διεθνής μάρκα εκτόπισε την Coca-Cola

Η Apple εκθρόνισε την Coca-Cola και ανήλθε στην Νο1 θέση του καταλόγου με τις καλύτερες «ετικέτες» στον πλανήτη, καθώς η εταιρία που ίδρυσε ο Steve Jobs έχει ηγετικό ρόλο στον σχεδιασμό και την απόδοση.

Το αποτέλεσμα είναι το προϊόν της έρευνας Top 100 brands που καταρτίζει η Interbrand Corp και έχει μεγάλη βαρύτητα στον διεθνή επιχειρηματικό κόσμο.

Η «αξία της μάρκας» Apple εκτινάχθηκε 28% στα 98,3 δισ. δολ. και της Google κατέλαβε την 2η θέση με 93,3 δισ. δολ.

Το «όνομα» Coca-Cola Co. υποχώρησε από την Νο1 θέση που κατείχε επί 13 χρόνια, στην 3η θέση με αξία επωνυμίας τα 79,2 δισ. δολ.

Στην ετήσια αυτή έρευνα, καθορίζεται η αξία μιας εμπορικής ετικέτας, με βάση την οικονομική της εμφάνιση, τον ρόλο της στην επιρροή των καταναλωτικών αγορών και την δυνατότητά της να εξασφαλίζει κέρδη.

Το Top 10 συμπληρώνεται από τις IBM, Microsoft, GE, McDonald's, Samsung, Intel και Toyota.

Τα τεχνολογικά ονόματα εμφάνισαν την μεγαλύτερη αναρρίχηση, αλλά και την μεγαλύτερη διολίσθηση. Η αξία της μάρκας Google αυξήθηκε 34% και της Samsung 20%. Την ίδια ώρα όμως, η Nokia διολίσθησε στην 57η θέση από την 19η με την μεγαλύτερη πτώση στην ιστορία της έρευνας, ενώ η Yahoo και η BlackBerry εκτοπίστηκαν εντελώς από την κατάταξη.

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v