H Hennes & Mauritz AB, δεύτερος μεγαλύτερος όμιλος λιανικής πώλησης ειδών ένδυσης της Ευρώπης, ανακοίνωσε κέρδη που ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις για πρώτη φορά σε τέσσερα τρίμηνα, καθώς η επιχείρηση εφήρμοσε προγράμματα περικοπών των δαπανών, ενώ παράλληλα αύξησε τις μάρκες που διαθέτει και άνοιξε online κατάστημα στις ΗΠΑ.
Η μετοχή της H&M εκτινάσσεται 8%, με την μεγαλύτερη άνοδο από τον Ιανουάριο 2010, στο χρηματιστήριο της Στοκχόλμης.
Τα καθαρά κέρδη της H&M ανήλθαν στα 4,43 δισ. κορόνες (690 εκατ.δολ.) κατά το τρίμηνο που ολοκληρώθηκε τον Απρίλιο.
Οι αναλυτές περίμεναν ότι η σουηδική εταιρία θα εμφανίσει κέρδη 4,15 δισ. κορόνες.