Η προσπάθεια της AIG να πωλήσει έναντι 4,8 δισ. δολ. τον βραχίονα leasing αεροσκαφών τίθεται σε αμφιβολία, μετά την αποκάλυψη ότι ένας από τους βασικούς υποστηρικτές της κοινοπραξίας που έκλεισε την συμφωνία εξαγοράς της μονάδας, έχει αποχωρήσει.
Αν η πώληση αποτύχει, η AIG, ο αμερικανικός ασφαλιστικός κολοσσός που κόντεψε να χρεοκοπήσει κατά την διάρκεια της κρίσης, δεν θα έχει άλλη επιλογή παρά να προσπαθήσει να εισάγει την International Lease Finance Corp. στο χρηματιστήριο.
Η New China Trust, που ανήκει εν μέρει στην Barclays, θα διέθετε το μεγαλύτερο τμήμα των κεφαλαίων μαζί με την China Aviation Industrial Fund και την P3 Investments, αλλά αποσύρθηκε τον Μ¨αιο, σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πηγές.