Η BMW, ο μεγαλύτερος κατασκευαστής πολυτελών αυτοκινήτων, αγωνίζεται να παραδώσει τα ανταλλακτικά στην ώρα τους, αναγκάζοντας τους πελάτες της να περιμένουν για τις επισκευές των αυτοκινήτων τους.
Αιτία των καθυστερήσεων, μεταδίδει το Bloomberg, είναι η εγκατάσταση πριν από δυο μήνες ενός νέου συστήματος logistics, στην κεντρική αποθήκη της εταιρείας, που βρίσκεται στο Ντίνγκολφινγκ της Γερμανίας. Το πρόβλημα έχει λάβει παγκόσμιες διαστάσεις, καθώς από αυτή την αποθήκη προμηθεύονται ανταλλακτικά και τα 40 κέντρα διανομής ανταλλακτικών της BMW. Η συγκεκριμένη αποθήκη επίσης, προμηθεύει απευθείας περίπου 300 συνεργεία αυτοκινήτων στη Γερμανία.
«Απογοητεύουμε περίπου 180 πελάτες το μήνα, αριθμός που αντιστοιχεί στο 20% των πελατών με σοβαρές βλάβες» σημείωσε ο Burkhard Weller, ιδιοκτήτης ενός εκ ων μεγαλύτερων πωλητών BMW στη Γερμανία.
Το ζήτημα είναι πολύ σοβαρό για την εταιρεία, εξαιτίας του υψηλού επιπέδου των πελατών της και της καλής της φήμης, σημειώνει το πρακτορείο.