Lenovo: Αύξηση κερδών 23% το 1ο τρίμηνο 2013-14

Αύξηση κερδών 23% και πωλήσεων 10% κατέγραψε το πρώτο οικονομικό τρίμηνο της χρήσης 2013-2014 που έληξε στις 30 Ιουνίου η Lenovo Group, καταλαμβάνοντας παράλληλα την πρώτη θέση στον κόσμο με μερίδιο αγοράς στο τρίμηνο 16,7%.

Lenovo: Αύξηση κερδών 23% το 1ο τρίμηνο 2013-14
Τριμηνιαία έσοδα ύψους 8,8 δισ. δολαρίων εμφάνισε στο πρώτο οικονομικό τρίμηνο της χρήσης 2013-2014 που έληξε στις 30 Ιουνίου 2013 η Lenovo Group, επιτυγχάνοντας αύξηση 10% έναντι του αντίστοιχου διαστήματος της προηγούμενης χρήσης.

Το ίδιο διάστημα τα προ φόρων εισοδήματα της εταιρίας αυξήθηκαν κατά 16% από έτος σε έτος στα 215 εκατ. δολάρια, ενώ τα κέρδη της αυξήθηκαν κατά 23% από έτος σε έτος, στα 174 εκατ. δολάρια.

Επιπλέον, για πρώτη φορά, η Lenovo αναδείχθηκε στο μεγαλύτερο κατασκευαστή προσωπικών υπολογιστών στον κόσμο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Gartner & IDC για το δεύτερο τρίμηνο 2013, καταγράφοντας το υψηλότερο τριμηνιαίο μερίδιο αγοράς στα χρονικά της, 16,7%, σημειώνοντας αύξηση 1,7 μονάδων από έτος σε έτος.

Οι αποστολές PC της Lenovo για το πρώτο οικονομικό τρίμηνο ήταν 12,6 εκατομμύρια μονάδες, πράγμα που σημαίνει ότι είναι το 17ο συνεχόμενο τρίμηνο που η εταιρία ξεπερνάει τη βιομηχανία στο σύνολό της, η οποία ήταν κάτω από 11% από έτος σε έτος.

Η Lenovo συνέχισε να επιταχύνει το μετασχηματισμό της σε PC Plus εταιρεία, και κατά το πρώτο οικονομικό τρίμηνο ήταν ο τρίτος μεγαλύτερος προμηθευτής smart-connected συσκευών (συμπεριλαμβανομένων των PC, smartphones και tablets), αυξάνοντας τις αποστολές της κατά 41% από έτος σε έτος.

Οι συνδυασμένες πωλήσεις της Lenovo σε smartphones και tablets ξεπέρασε για πρώτη φορά τις πωλήσεις PC κατά τη διάρκεια του τριμήνου, γεγονός που αποδεικνύει τη δυναμική αυτών των δύο επιχειρήσεων.

Κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου, η Lenovo έγινε ο τέταρτος μεγαλύτερος προμηθευτής smartphones στον κόσμο και σημείωσε την ταχύτερη αύξηση μεταξύ των κορυφαίων πέντε κατασκευαστών, με αύξηση 132%. Η επιτυχία της εταιρίας στα smartphones αποδεικνύεται και από τα αποτελέσματά της στην Κίνα, όπου η Lenovo κατέχει πλέον τη δεύτερη θέση της αγοράς, σημειώνοντας εντυπωσιακή ανάπτυξη της τάξης του 121% από έτος σε έτος.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v