O δισεκατομμυριούχος ιδρυτής της easyJet ετοιμάζεται να εισέλθει στην αγορά σουπερμάρκετ, ευελπιστώντας να ανταγωνιστεί αλυσίδες όπως τα Tesco, Asda, Sainsbury’s και Morrisons.
Όπως μεταδίδει η Daily Telegraph, o 46χρονος επιχειρηματίας, κατέθεσε αίτηση στο βρετανικό Γραφείο Πνευματικής Ιδιοκτησίας για την κατοχύρωση του σήματος και της ονομασίας easyFoodstore.
Προς το παρόν η ηλεκτρονική διεύθυνση easyFoodstore.com οδηγεί σε μια πορτοκαλί σελίδα όπου αναγράφεται το μήνυμα "Σύντομα κοντά σας" και εμφανίζεται η φωτογραφία του Στέλιου Χατζηιωάννου.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, τα easyFoodstore θα πουλάνε μια σειρά από προϊόντα, όπως αλκοόλ, φρέσκα λαχανικά, κρέας και πουλερικά μέχρι είδη προσωπικής υγιεινής και εξαρτήματα για το σπίτι.
Παράλληλα, θα προσφέρουν προϊόντα με την ετικέτα της εταιρείας, ενώ θα δίνουν κίνητρα για αγορές με έκπτωση.
Εκπρόσωπος της easyGroup, αρνήθηκε να δώσει περισσότερες πληροφορίες για τα σημεία στα οποία θα ανοίξουν τα καταστήματα και πότε ακριβώς θα ανοίξουν.
Σημειώνεται, ότι μέσα στο 2013 περισσότεροι από μισό εκατομμύριο Βρετανοί αναγκάστηκαν να καταφύγουν σε οργανισμούς που πραγματοποιούν διανομή συσσιτίων.
"Έχω την αίσθηση πως υπάρχει ένα κενό στην αγορά λιανικής τροφίμων" ανέφερε ο κ. Χατζηιωάννου.
"Η easyFoodstore καλύπτει την ανάγκη για αξιόπιστη καθημερινή προμήθεια βασικών τροφίμων" σημείωσε.
"Ελπίζω πως μια εμπορικά βιώσιμη επιχείρηση που θα προσφέρει φθηνό φαγητό, θα βοηθήσει πολλούς ανθρώπους που έχουν ανάγκη" πρόσθεσε.