Η μετοχή της Google υποχώρησε περίπου 5% στις after-market συναλλαγές, αφού δεν πέτυχε τις προβλέψεις της Wall Street τόσο για τα έσοδα και όσο και για τα κέρδη της.
Η εταιρία δέχεται πιέσεις λόγω της στροφής της ζήτησης στο mobile computing και από την δυσαρέσκεια των αναλυτών αναφορικά με πρόγραμμα που ανακοίνωσε σχετικό με τις διαφημίσεις της.
Η Google παρουσίασε ένα νέο σύστημα σχεδιασμένο να βοηθήσει τους διαφημιστές στην κατασκευή διαφημίσεων για κινητές συσκευές, οι τιμές των οποίων είναι σημαντικά χαμηλότερες απ' ότι αυτές των PC.
Η κίνηση αυτή δεν εντυπωσίασε ιδιαίτερα τους αναλυτές, που περίμεναν καλύτερες επιδόσεις, και υψηλότερες τιμές στις διαφημίσεις, από την κολοσσιαία εταιρία.
"Η μετάβαση από τη μία στις πολλαπλές οθόνες και η κινητικότητα των συσκευών δημιουργεί τεράστιες δυνατότητες για την Google," είπε ο Larry Page, διευθύνων σύμβουλος της Google, ανακόπτοντας μερικώς την πτώση της μετοχής.
Η εταιρεία ανακοίνωσε έσοδα $14.1 δισ. για το δεύτερο τρίμηνο, (ετήσια αύξηση 19%), κάτω από τα $ 14.4 δισ. που ανέμεναν οι αναλυτές.
Τα κέρδη της Google $ 9,54 (ανά μετοχή) ήταν παραπάνω από ένα δολάριο χαμηλότερα από τις προβλέψεις των αναλυτών. Τα καθαρά κέρδη της εταιρία αυξήθηκαν 16% στα 3,23 δισ.
Παράλληλα, η εταιρεία αύξησε το ανθρώπινο δυναμικό της κατά 15% στα 44.777 άτομα.
Ο Nikesh Arora, CBO της Google, χαρακτήρισε την στροφή στις διαφημίσεις προσαρμοσμένες σε κινητές συσκευές «Ηράκλειο Άθλο». Είπε ότι αναμένει την επιστροφή των διαφημιστών στις επενδύσεις, καθώς η Google έχει αναπτύξει καλύτερες δυνατότητες στόχευσης των διαφημίσεων. Τόνισε ότι το πρόγραμμα είναι μακροπρόθεσμο, και η αρχική δυσαρέσκεια σχετικά με αυτό ήταν αναμενόμενη.