Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Καραμέρος: 35 λεωφορεία μετά από έξι χρόνια ΝΔ δεν περιποιεί τιμή

«Η εικονική πραγματικότητα με τις βόλτες των υπουργών και του πρωθυπουργού στα αμαξοστάσια δεν ξεγελά τους πολίτες. Οι οδικές συγκοινωνίες χρειάζονται υλικό εκσυγχρονισμό και ανθρώπινους πόρους», δήλωσε ο τομεάρχης Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ.

Καραμέρος: 35 λεωφορεία μετά από έξι χρόνια ΝΔ δεν περιποιεί τιμή

«Ο πρωθυπουργός θριαμβολογεί για τα αυτονόητα, όποτε το κρίνει σκόπιμο, αγνοώντας κοινοτικές οδηγίες, στόχους και χρονοδιαγράμματα αναφορικά με τον εκσυγχρονισμό των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών με κορυφαίο παράδειγμα την Αττική», δήλωσε ο τομεάρχης Μεταφορών Γιώργος Καραμέρος.

Αναλυτικά:

«Η κυβέρνηση σπατάλησε δεκάδες εκατομμύρια ευρώ σε ιδιώτες για να αποκτήσει λεωφορεία με τη μέθοδο του χρονομίσθωση (leasing), απαξιώνοντας το δημόσιο χαρακτήρα των συγκοινωνιών δεν βρήκε μια λέξη συγγνώμης για τους πολίτες της περιφέρειας Αττικής που χάνουν ώρες περιμένοντας στις στάσεις.

Ακύρωσε τον Αύγουστο του 2019 έργο 461 εκατομμυρίων ευρώ για την προμήθεια 750 λεωφορείων, που είχε προχωρήσει η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ από το 2018 και με πρόσχημα την πανδημία μεταβίβασε πόρους για τα ιδιωτικά συμφέροντα των ΚΤΕΛ.

Ταυτόχρονα, η γαλάζια διοίκηση στην Περιφέρεια Αττικής σταμάτησε την εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από την προηγούμενη διοίκηση για την προμήθεια 92 λεωφορείων κατευθείαν από τον ΟΑΣΑ, δημιουργώντας νέο αδιέξοδο στις συγκοινωνιακές υποδομές της Αττικής.

Το κράμα κυβερνητικής ανικανότητας και σκοπιμότητας αντικατοπτρίζεται στις καθυστερήσεις προμήθειας των απαραίτητων οχημάτων. Μια οριακή αύξηση της τάξης του 14% των διαθέσιμων οχημάτων σε σχέση με το 2019, όπως πανηγυρίζει ο Πρωθυπουργός δεν συνεπάγεται την «αποτελεσματικότητα» με την οποία διαφημίζει την κυβέρνησή του και την ουσιαστική πρόοδο που αποζητούν οι πολίτες στην κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση του λεκανοπεδίου.

Οι συγκοινωνίες δεν είναι μόνον τα οχήματα, αλλά και οι άνθρωποι που τα καθιστούν λειτουργικά στην πράξη. Η διοίκηση των Οδικών Συγκοινωνιών Α.Ε. (Ο.ΣΥ. Α.Ε.) καλείται να λάβει άμεσα μέτρα στελέχωσης της υπηρεσίας για να αντιμετωπίσει τις αυξημένες αποχωρήσεις προσωπικού που αδυνατεί να αντιμετωπίσει η τελευταία προκήρυξη του 2020.

Ο υψηλός μέσος όρος ηλικίας των οδηγών που ξεπερνά το 50 έτη είναι ενδεικτικός των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι οδικές συγκοινωνίες και χρειάζεται λύσεις. Εξάλλου, οι οδηγοί είναι εκείνοι που με χαμηλές αμοιβές και υπερεργασία κρατούν ζωντανό τον στόλο των συγκοινωνιών.

Η εικονική πραγματικότητα με τις βόλτες των Υπουργών και του Πρωθυπουργού στα αμαξοστάσια και η είσοδος στα άδεια σταθμευμένα λεωφορεία δεν ξεγελά τους πολίτες. Οι οδικές συγκοινωνίες χρειάζονται υλικό εκσυγχρονισμό και ανθρώπινους πόρους για να επιτελέσουν το έργο τους και αυτή η συνθήκη απαιτεί δουλειά και όχι πανηγυρισμούς.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v