Κασσελάκης: Ιδού το κατηγορητήριο για τον Κ. Αχ. Καραμανλή

Ο ΣΥΡΙΖΑ θα το καταθέσει αύριο, σημείωσε ο επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ, για να στερήσει από τον Κ. Μητσοτάκη και την τελευταία δικαιολογία. Στόχος να διενεργηθεί προκαταρκτική εξέταση.

Κασσελάκης: Ιδού το κατηγορητήριο για τον Κ. Αχ. Καραμανλή

Κατηγορητήριο κατά του πρώην υπουργού Μεταφορών παρουσίασε ο επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ με ανάρτησή του στο X. Καλεί δε τον πρωθυπουργό να υπερψηφίσει, προκειμένου να διενεργηθεί προκαταρκτική εξέταση, ώστε ο Κώστας Καραμανλής να οδηγηθεί στη δικαιοσύνη. Ωστόσο, σημειώνει, δεν περιμένει ότι θα γίνει κάτι τέτοιο. 

Αναλυτικά: 

Απλές πολιτικές εξισώσεις: Μητσοτάκης ίσον Καραμανλής. Καραμανλής ίσον Μητσοτάκης.

Διαβάζω αυτό που αναρωτήθηκε προσχηματικά ο Πρωθυπουργός στη Βουλή: «Πού ακούστηκε αυτό που προτείνει ο ΣΥΡΙΖΑ; Να στηρίξουμε προανακριτική έτσι, γενικά, χωρίς κατηγορητήριο;».

Να λοιπόν το κατηγορητήριο. Συγκεκριμένο και πανίσχυρο. Με ξεκάθαρους λόγους για τους οποίους πρέπει να ασκηθεί δίωξη εναντίον του Κώστα Αχιλλέα Καραμανλή. Το καταθέτουμε αύριο.

Αφού το διαβάσει ο Κυριάκος Μητσοτάκης, δεσμεύεται ότι θα υπερψηφίσει, προκειμένου να διενεργηθεί προκαταρκτική εξέταση ώστε ο Κώστας Καραμανλής να οδηγηθεί στη δικαιοσύνη, μετά από άσκηση ποινικής δίωξης; Θα στηρίξει την αλήθεια ή θα συνεχίσει τη συγκάλυψη του εγκλήματος των Τεμπών;

Την απάντηση την ξέρετε και την ξέρω. Απλώς ο ΣΥΡΙΖΑ του στερεί ακόμη και την τελευταία δικαιολογία. Μητσοτάκης ίσον Καραμανλής. Καραμανλής ίσον Μητσοτάκης. Η συγκάλυψη έχει πρόσωπο.

 

 Τα δέκα στοιχεία που, κατά τον κ. Κασσελάκη, συνθέτουν «το συγκεκριμένο και πανίσχυρο» κατηγορητήριο για τον Κώστα Αχ. Καραμανλή είναι:

1. Ο Κώστας Καραμανλής εξέδωσε στις 30-5-2022 Υπουργική Απόφαση με την οποία αυθαίρετα άλλαξε προϋποθέσεις για τον ορισμό Σταθμάρχη.

2. Ο Κώστας Καραμανλής, αν και γνώριζε ότι το τοπικό σύστημα τηλεδιοίκησης στη Λάρισα είχε καταστραφεί από πυρκαγιά τον Ιούλιο 2019, δεν έδωσε εντολή για την αποκατάσταση της ζημίας.

3. Ο Κώστας Καραμανλής, αν και γνώριζε ότι ήταν αναγκαία η υπηρεσία δύο σταθμαρχών στους κεντρικούς σταθμούς, αποδέχθηκε τη λειτουργία αυτών μόνο με ένα σταθμάρχη.

4. Ο Κώστας Καραμανλής, αν και γνώριζε την παύση από το 2020 της λειτουργίας του δευτεροβάθμιου οργάνου ελέγχου και ρύθμισης της κυκλοφορίας στην οδό Καρόλου (Αθήνα), ουδέν έπραξε για την επαναλειτουργία του, που ήταν αναγκαία για την ασφάλεια των συγκοινωνιών.

5. Ο Κώστας Καραμανλής, αν και γνώριζε ότι το σύστημα επικοινωνίας GSM-R ήταν έτοιμο από τον Ιούλιο 2022, δεν το έθεσε σε λειτουργία.

6. Ο Κώστας Καραμανλής το έτος 2021 παρέτεινε για άλλα τρία χρόνια την υλοποίηση της σύμβασης 717, αν και γνώριζε ότι αυτό οδηγούσε στην καθυστέρηση ενεργοποίησης του συστήματος ETCS αυτόματης πέδησης των τρένων.

7. Ο Κώστας Καραμανλής δεν θέσπισε νέους Εθνικούς Κανόνες Ασφαλείας ως όφειλε βάσει των οδηγιών 2016/797 και 2016/798, παραβιάζοντας τα άρθρα 59 και 60 του 4632/2019.

8. Ο Κώστας Καραμανλής αγνόησε την Εμπιστευτική Επιστολή που του απεστάλη προσωπικά στις 6-9-2021 από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθηγητή Φ. Τσαλίδη, με την οποία αυτός επεσήμανε τον «ορατό πλέον κίνδυνο να υπάρξει ένα συμβάν μέγιστης σοβαρότητας».

9. Ο Κώστας Καραμανλής αγνόησε τις συγκεκριμένες υποδείξεις σχετικά με τα ζητήματα ασφάλειας των συγκοινωνιών μέσων σταθερής ασφάλειας που περιέχονταν στις από 7-9-2021, 9-3-2022 και 1-11-2012 Εξώδικες Δηλώσεις - Γνωστοποιήσεις της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης, των οποίων είχε λάβει προσωπικά ο ίδιος γνώση.

10. Ο Κώστας Καραμανλής αγνόησε τις υποδείξεις του πορίσματος της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας, του οποίου είχε λάβει γνώση από τις 4-10-2021.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v