Μητσοτάκης: Μικρότερα τα προβλήματα από το κέρδος με τα ανοιχτά σχολεία

Τα ανοιχτά σχολεία μπορούν να γίνουν προάγγελος της ανοιχτής κοινωνίας, επισημαίνει σε ανάρτησή του ο πρωθυπουργός. «Με το σαφές αλλά και ευέλικτο σχέδιο της Πολιτείας, τη συμπαράσταση των εκπαιδευτικών και την κατανόηση όλων, σήμερα κάνουμε ένα βήμα μπροστά».

Μητσοτάκης: Μικρότερα τα προβλήματα από το κέρδος με τα ανοιχτά σχολεία

«Τα ανοιχτά σχολεία μπορούν να γίνουν προάγγελος και της ανοιχτής κοινωνίας», σημειώνει ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης σε ανάρτησή του στο Facebook, με αφορμή την έναρξη των μαθημάτων μετά τις διακοπές των εορτών.

«Καλή αρχή με ανοιχτά και ασφαλή σχολεία! Παρά τις δυσκολίες, όπως παντού στον κόσμο, έτσι και στην Ελλάδα οι μαθητές επιστρέφουν στη γνώση και οι εκπαιδευτικοί μας στο λειτούργημά τους. Μάλιστα την πρώτη μέρα μαθημάτων, χάρη στο σύστημα των μαζικών τεστ, εντοπίστηκαν πάνω από 15.000 κρούσματα κορωνοϊού, τα οποία, διαφορετικά, θα κυκλοφορούσαν στην κοινότητα μεταδίδοντας πολύ πιο εύκολα τον ιό», επισημαίνει ο κ. Μητσοτάκης, υπογραμμίζοντας ότι «η πατρίδα μας είναι στις πρώτες θέσεις στην Ευρώπη σε εργαστηριακούς και αυτοδιαγνωστικούς ελέγχους».

Όπως ανέφερε ο πρωθυπουργός, μέχρι τώρα έχουν οργανωθεί και διατεθεί 94.000.000 τεστ σε 7.800.000 πολίτες.

«Σύμφωνα με τους επιστήμονες, μαζί με τους εμβολιασμούς είναι η καλύτερη απάντηση στην πανδημία και ειδικά στη μετάλλαξη "Ο". Γι' αυτό και το πρόγραμμα παρακολούθησης της δημόσιας υγείας συνεχίζεται σε ολόκληρη τη χώρα» προσθέτει ο κ. Μητσοτάκης, αναφέροντας ότι «είναι σίγουρο ότι τις επόμενες εβδομάδες θα υπάρξουν κάποια προβλήματα». Όμως -προσθέτει- «θα είναι μικρότερα από το κέρδος που θα έχει η κοινωνία, οι γονείς και, κυρίως, τα παιδιά μας».

«Με το σαφές αλλά και ευέλικτο σχέδιο της Πολιτείας, τη συμπαράσταση των εκπαιδευτικών και την κατανόηση όλων, σήμερα κάνουμε ένα βήμα μπροστά. Τα ανοιχτά σχολεία μπορούν να γίνουν προάγγελος και της ανοιχτής κοινωνίας», καταλήγει στην ανάρτησή του ο πρωθυπουργός.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v