Αιφνιδιασμός στην κυβέρνηση από την κίνηση Μαρινάκη και αφωνία Πέτσα

Αν τα χρήματα επιστραφούν, θα πάνε στον κρατικό προϋπολογισμό, το σχόλιο για την απόφαση του ομίλου Alter Ego να επιστρέψει τα κονδύλια του «Μένουμε Σπίτι» και τις καταγγελίες για τον τρόπο διανομής.

Αιφνιδιασμός στην κυβέρνηση από την κίνηση Μαρινάκη και αφωνία Πέτσα

«Τα συγκεκριμένα μέσα συμμετείχαν στην εκστρατεία για τον κορωνοϊό και συνέβαλαν θετικά στην ενημέρωση των πολιτών. Αν τα χρήματα επιστραφούν, θα πάνε στον κρατικό προϋπολογισμό», αρκέστηκε να σχολιάσει ο Στ. Πέτσας σε ερώτηση για την απόφαση του ομίλου Β. Μαρινάκη να επιστρέψει τα χρήματα που έλαβε από το κράτος.

Δεν δέχτηκε δε να σχολιάσει τα όσα καταγγέλλει με την ανακοίνωσή της η Alter Ego (σ.σ. μιλά για αμφισβητούμενες διαδικασίες και διανομές).

Οπως έγραφε νωρίτερα το Euro2day.gr, η ανακοίνωση της εταιρείας Alter Ego Media, συμφερόντων Μαρινάκη, για την επιστροφή των κονδυλίων της διαφημιστικής καμπάνιας για τον κορωνοϊό αιφνιδίασε το Μέγαρο Μαξίμου. Τα ΜΜΕ του συγκεκριμένου ομίλου, μολονότι έλαβαν ένα ικανοποιητικό κομμάτι της συνολικής πίτας, με μια σκληρή ανακοίνωση αμφισβήτησαν τη μέθοδο και τη διαδικασία με την οποία μοιράστηκαν τα χρήματα, τα οποία και γύρισαν πίσω. Στην κυβέρνηση ήταν μια εξέλιξη που δεν περίμεναν σε καμία των περιπτώσεων, με τα σχετικά σενάρια να είναι πολλά και τις φήμες ακόμα περισσότερες.

Επρόκειτο για ένα ακόμα ισχυρό χτύπημα προς το κυβερνητικό στρατόπεδο όσον αφορά το εν λόγω ζήτημα, για το οποίο έχει προκληθεί σωρεία αντιδράσεων από αδικημένα μέσα σε σχέση με κάποια άλλα. Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας έχει δεχθεί πλήθος διαμαρτυριών από επιχειρηματίες, οι οποίοι εκτιμούν ότι δεν έγινε σωστός καταμερισμός των χρημάτων και ότι αυτά δόθηκαν με αδιαφανείς τρόπους, με αποτέλεσμα σε μια τόσο κρίσιμη στιγμή για τα ΜΜΕ, να αρκεστούν σε πολύ μικρότερη στήριξη συγκριτικά με άλλες επιχειρήσεις του χώρου.

Σε σχέση με την απόφαση της Alter Ego, κυβερνητικές πηγές σχολιάζουν ότι «τα εν λόγω μέσα ενημέρωσης συμμετείχαν κανονικά στην εκστρατεία ενημέρωσης για τον κορωνοϊό. Μετέδωσαν τα μηνύματα της καμπάνιας, ενημέρωσαν το κοινό και συνέβαλαν στην αντιμετώπιση της πανδημίας. Οι βεβαιώσεις καλής εκτέλεσης που προσκόμισαν το επιβεβαιώνουν. Επομένως, εάν επιστραφούν τα χρήματα, είναι αυτονόητο ότι θα πάνε στον Κρατικό Προϋπολογισμό», σημειώνουν.

Από εκεί και πέρα, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, «είναι τουλάχιστον περίεργο το γεγονός ότι ο ΣΥΡΙΖΑ έσπευσε να χρησιμοποιήσει, για να επιτεθεί στην κυβέρνηση, τις απόψεις της εταιρείας συμφερόντων ενός επιχειρηματία που μέχρι πρότινος κατηγορούσε. Και μάλιστα ακόμη και για παράνομες δραστηριότητες. Από κωλοτούμπα, σε κωλοτούμπα, ο ΣΥΡΙΖΑ. Σε κάθε περίπτωση, αυτό που ξέρουν όλοι οι Έλληνες είναι ότι η εκστρατεία ενημέρωσης έγινε έγκαιρα, είχε διασπορά σε όλη την επικράτεια, έγινε με διαφανή τρόπο και έσωσε κυριολεκτικά ζωές».

Ιδιωτική εταιρεία

Ουσιαστικά, η κυβέρνηση θέλει να αποποιηθεί κάθε ευθύνη στην επιλογή των μέσων και των ποσών που έλαβε καθένα από αυτά, παραπέμποντας για τις όποιες… παραφωνίες στην ιδιωτική εταιρεία που είχε αναλάβει να διεκπεραιώσει τη διαδικασία.

Χαρακτηριστική άλλωστε ήταν η τοποθέτηση του Κυριάκου Μητσοτάκη στην πρόσφατη συνέντευξή του στον ΣΚΑΪ. Όπως είπε, η λίστα δόθηκε στη δημοσιότητα, όταν υπήρχε βεβαιότητα ότι τα ποσά πληρώθηκαν και έγινε ο έλεγχος ότι οι δημοσιεύσεις πραγματοποιήθηκαν. «Συγκρίνετε τι συνέβαινε στο παρελθόν, όταν από κρατικές ΔΕΚΟ δίνονταν διαφημίσεις για να στηρίζονται έντυπα. Κι εγώ το ξέρω, κι εσείς το ξέρετε, και η οικογένειά μου το ξέρει πολύ καλά. Το μόνο που θα μπορούσα να εισπράξω ως κριτική είναι ότι δεν εξηγήσαμε ότι δεν το κάναμε εμείς. Δεν είναι μαγειρεμένα τα στοιχεία. Δεν δόθηκαν με πολιτική παρέμβαση», τόνισε, θέλοντας να υποβαθμίσει το ζήτημα.

Εκτός από την εταιρεία Alter Ego, άλλη μία επιχείρηση του Τύπου, η ιστοσελίδα cretalive.gr, αποφάσισε να επιστρέψει τα χρήματα «της λίστας της ντροπής» για την καμπάνια, ενώ Αυγή και 105.5 Στο Κόκκινο ζητούν με εξώδικο επίσημη και τεκμηριωμένη ενημέρωση για τα κριτήρια με τα οποία μοιράστηκαν στα ΜΜΕ τα 20 εκατομμύρια της καμπάνιας. Την πρόθεσή της να κινηθεί νομικά δηλώνει και η Εφημερίδα των Συντακτών .

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v