Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΚΑΕ:Περιορισμένο το περιθώριο πτώσης λέει η Praxis

Περιορισμένο εκτιμά η Praxis International πως είναι το ενδεχόμενο πτώσης για τη μετοχή των ΚΑΕ, ενώ εμφανίζεται ”θετική” για την εταιρία, αν και επισημαίνει πως θα πρέπει να επιταχυνθεί η υλοποίηση της στρατηγικής του ομίλου, η οποία εστιάζεται σε τρεις άξονες.

ΚΑΕ:Περιορισμένο το περιθώριο πτώσης λέει η Praxis
”Θετική” εμφανίζεται η Praxis International για τα ΚΑΕ αν και επισημαίνει πως θα πρέπει να επιταχυνθεί η υλοποίηση της στρατηγικής του ομίλου.

Εξάλλου, η χρηματιστηριακή συμπληρώνει πως κατά την άποψή της η μετοχή των ΚΑΕ έχει περιορισμένο κίνδυνο πτώσης αφού αποδίδει σημαντική μερισματική απόδοση της τάξης του 5,4%.

Σημειώνεται πως η μετοχή των ΚΑΕ έκλεισε χθες (7 Απριλίου) στα 13,12 ευρώ.

Αφορμή για το σχόλιο της Praxis International στάθηκε συνάντηση που πραγματοποίησε με τη διοίκηση του ομίλου, η οποία ανέφερε πως η στρατηγική της θα εστιαστεί σε τρεις τομείς και συγκεκριμένα στην οργανική ανάπτυξη, σε ενδεχόμενες εξαγορές και στρατηγικές συμμαχίες, αλλά και στην επέκταση σε νέες δραστηριότητες.

Σύμφωνα με τη διοίκηση των ΚΑΕ η οργανική ανάπτυξη θα πραγματοποιηθεί με τη διεύρυνση της γκάμας των προσφερόμενων προϊόντων.

Αναφορικά με τις ενδεχόμενες εξαγορές και τις στρατηγικές συµµαχίες, όπως αναφέρει η Praxis θα πραγματοποιηθούν είτε στο χώρο των εταιριών του ταξιδιωτικού εµπορείου, είτε μέσω συµµετοχής σε διαγωνισµούς µετοχοποίησης αεροδροµίων µε στόχο την εκµετάλλευση του εµπορικού τµήµατος.

Από την άλλη και όσον αφορά στις νέες δραστηριότητες η Praxis αναφέρεται στην προµήθεια καυσίµων σε φορτηγά οχήµατα σε συνοριακούς σταθµούς, επισημαίνοντας ότι ήδη το πρώτο πρατήριο λειτουργεί στο µεθοριακό σταθµό των Κήπων και απέφερε για το πρώτο εξάµηνο του 2004 περίπου 6,7 εκατ. ευρώ πωλήσεις.

Στα θετικά για τα ΚΑΕ η Praxis επισημαίνει το υψηλό λειτουργικό περιθώριο κέρδους (EBIT) σε σχέση µε τις διεθνώς συγκρίσιµες εταιρίες, αλλά και την αποκλειστική διαχείριση των Duty Free καταστηµάτων έως το 2048.

Στα αρνητικά αναφέρει την πιθανή µείωση των περιθωρίων κέρδους λόγω της ενίσχυσης των Duty Pay προϊόντων έναντι των Duty Free, αλλά και την αβεβαιότητα που υπάρχει αφενός για την πορεία της τουριστικής κίνησης στην Ελλάδα τα ερχόμενα χρόνια και αφετέρου για την πιθανή επαναδιαπραγµάτευση των συµβάσεων των ενοικίων στα αεροδρόµια µετά το 2007.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v