MOH: Τα περιθώρια έπληξαν το Q4 λένε οι αναλυτές

Αρνητικά υποδέχονται οι αναλυτές τα αποτελέσματα Q4 της Motor Oil, επισημαίνοντας τα αδύναμα περιθώρια κέρδους από διύλιση, αλλά και το ευρύτερο δυσμενές οικονομικό περιβάλλον.

MOH: Τα περιθώρια έπληξαν το Q4 λένε οι αναλυτές
Αρνητικά σε γενικές γραμμές υποδέχονται οι αναλυτές τα αποτελέσματα Q4 που ανακοίνωσε χθες η Motor Oil, αποδίδοντάς τα στα αδύναμα περιθώρια κέρδους από διύλιση, αλλά και στο ευρύτερο δυσμενές περιβάλλον.

Χαμηλότερα των εκτιμήσεων και «αδύναμα» χαρακτηρίζει τα αποτελέσματα Q4 της εταιρίας η HSBC, όπως επισημαίνει, εν μέσω εξαιρετικά απαιτητικών συνθηκών αγοράς και εξαιρετικά χαμηλών περιθωρίων κέρδους, τα οποία βρίσκονται σε χαμηλά αρκετών ετών.

Ως χαμηλότερα των εκτιμήσεών της χαρακτηρίζει τα αποτελέσματα και η Proton Bank, αποδίδοντάς τα στο αδύναμο περιβάλλον σε ό,τι αφορά τα περιθώρια διύλισης. Ωστόσο, αναφέρει η χρηματιστηριακή, τα επίπεδα αυτά φαίνονται λίγο αφύσικα, τονίζοντας ότι στους πρώτους δύο μήνες του έτους τα περιθώρια έχουν κιόλας αρχίσει να βελτιώνονται.

Υπεράνω των προβλέψεων της Εθνική P&K ήταν τα μεγέθη, σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η χρηματιστηριακή στο πρωινό της report. Η ίδια τονίζει ότι η Motor Oil διατήρησε ικανοποιητική επίδοση έναντι του προηγούμενου έτους, εν μέσω αντίξοου λειτουργικού περιβάλλοντος.

Η Εθνική P&K διατηρεί τη σύσταση outperform, υπογραμμίζει ότι η εταιρία παραμένει υποτιμημένη έναντι των ανταγωνιστών της, προσφέρει ελκυστική μερισματική απόδοση και θα ωφεληθεί από την παγκόσμια ανάκαμψη.

«Μέτρια» κρίνει τα αποτελέσματα από την πλευρά της η Marfin Analysis, τα οποία αντανακλούν το αδύναμο παγκόσμιο περιβάλλον στη διύλιση και έκτακτες φορολογικές χρεώσεις.

Κοιτάζοντας μπροστά αν και διατηρείται η θετική στάση γα τη μετοχή μεσοπρόθεσμα καθώς και η θετική επίδραση της απόκτησης της Shell, η χρηματιστηριακή είναι πιθανό να προχωρήσει σε καθοδική αναπροσαρμογή των εκτιμήσεών της για τα βραχυπρόθεσμα περιθώρια διύλισης και την επιδείνωσης του οικονομικού περιβάλλοντος στην Ελλάδα το οποίο είναι πιθανό να έχει επίπτωση στη ζήτηση για καύσιμα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v