Στρίντζης: Μικτές αντιδράσεις στην πώληση πλοίου

Διαφορετική εικόνα δημιούργησε στους αναλυτές η πώληση του Blue Sky από τις Γραμμές Στρίντζη, καθώς από τη μια δημιουργεί ανησυχίες κατά πόσο ο όμιλος θα προχωρήσει σε νέες παραγγελίες επιβαρύνοντας τα δάνειά του, ενώ από την άλλη χαρακτηρίζεται θετική κίνηση, καθώς εντάσσεται στο πλαίσιο της κύριας στρατηγικής του ομίλου.

Στρίντζης: Μικτές αντιδράσεις στην πώληση πλοίου
Διαφορετικές αντιδράσεις προκαλεί στους αναλυτές η πώληση του πλοίου Blue Sky από τις Γραμμές Στρίντζη.

Ειδικότερα, η Marfin Analysis εκφράζει την ανησυχία όσον αφορά στην πώληση του πλοίου, αν και, όπως επισημαίνει στο πρωινό της report με ημερομηνία 16 Μαρτίου 2004, η εν λόγω κίνηση εντάσσεται στο χρονοδιάγραμμα του ομίλου, όπως αυτό είχε ανακοινωθεί στα τέλη του Ιανουαρίου 2004.

Η ανησυχία πάντως, σύμφωνα με τη χρηματιστηριακή, αφορά στο κατά πόσο ο όμιλος θα προχωρήσει σύντομα σε παραγγελίες νεότευκτων πλοίων για να καλύψει τη χαμένη χωρητικότητα, επιβαρύνοντας κατά συνέπεια τις ήδη υψηλές δανειακές του υποχρεώσεις.

Από την πλευρά της η Eurobank Securities αναφέρει πως η κίνηση των Γραμμών Στρίντζη ήταν αναμενόμενη και κατ’ επέκταση δεν αποτελεί έκπληξη, ενώ τη χαρακτηρίζει θετική.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την Eurobank Securities, η πώληση του Blue Sky (το οποίο η χρηματιστηριακή εκτιμά πως θα αντικατασταθεί από το Blue Horizon) εντάσσεται στη στρατηγική του ομίλου των Επιχειρήσεων Αττικής για αναδιάρθρωση του στόλου με στόχο τη μεγιστοποίηση των αποδόσεων, με τις Γραμμές Στρίντζη να επικεντρώνουν το βάρος τους στην εγχώρια αγορά.

Σε αυτό το πλαίσιο η Eurobank Securities σημειώνει πως, δεδομένης της τάσης ωρίμανσης που έχει παρουσιάσει η αγορά της Αδριατικής, αλλά και του γεγονότος ότι η γραμμή του Μπάρι είναι η λιγότερο κερδοφόρα, η απομάκρυνση των Γραμμών Στρίντζη αποτελεί μια θετική εξέλιξη, και δη υπό το πρίσμα ότι οι Επιχειρήσεις Αττικής συνεχίζουν να ηγούνται της γραμμής στην Ανκόνα που είναι η πλέον κερδοφόρα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v