Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Motor Oil: Ένα «ομόλογο» με απόδοση 14,6%

Στα ίδια επίπεδα με τα περυσινά θα διατηρηθεί το μέρισμα της Motor Oil και το 2008, υπό την προϋπόθεση ότι τα κέρδη δ’ τριμήνου δεν θα κρύβουν αρνητικές εκπλήξεις, σημείωσε η διοίκηση της εισηγμένης.

Motor Oil: Ένα «ομόλογο» με απόδοση 14,6%
Στα ίδια επίπεδα με τα περυσινά θα διατηρηθεί το μέρισμα της Motor Oil και το 2008, υπό την προϋπόθεση ότι τα κέρδη δ’ τριμήνου δεν θα κρύβουν αρνητικές εκπλήξεις, σημείωσε η διοίκηση της εισηγμένης σε τηλεδιάσκεψη για την ανάλυση των αποτελεσμάτων εννεαμήνου.

Με δεδομένη την περυσινή διανομή μερίσματος 1,20 ευρώ, και την τιμή κλεισίματος της μετοχής στις 11/11, στα 8,2 ευρώ, ο τίτλος θα δώσει απόδοση της τάξεως του 14,6% μόνο από το μέρισμα, τη στιγμή που οι αποδόσεις τόσο από προθεσμιακές καταθέσεις όσο και από επενδύσεις σε κρατικά ομόλογα δύσκολα ξεπερνούν το 6% σε ετήσια βάση. 

Σημειώνεται ότι η εταιρία προχωρά στη διανομή προμερίσματος 0,2 ευρώ ανά μετοχή, άρα εκτός ...απροόπτου, θα προχωρήσει σε διανομή υπόλοιπου μερίσματος ύψους 1 ευρώ.

Διόλου άσχημα, δεδομένου ότι ακόμη και σε περίπτωση περαιτέρω υποχώρησης των τιμών των μετοχών στο Χ.Α., η υψηλή μερισματική απόδοση θα αποτελέσει «μαξιλάρι» για τον τίτλο, περιορίζοντας το περιθώριο περαιτέρω υποχώρησης.

Εξάλλου, η εταιρία ανακοίνωσε αύξηση των κερδών της κατά 11,7% στο εννεάμηνο, στα 133,15 εκατ. ευρώ, με τα έσοδα να εκτινάσσονται στα 4,34 δισ. ευρώ.

---Τι ειπώθηκε στο conference call

Όπως σημειώνει στο πρωινό της report η Marfin Analysis (12/11), η διοίκηση της Motor Oil ανέφερε στην τηλεδιάσκεψη ότι τα περιθώρια διύλισης την περίοδο Οκτωβρίου και αρχές Νοεμβρίου παρέμειναν σε υγιή επίπεδα, αν και μειωμένα σε σχέση με τα υψηλά επίπεδα του Σεπτεμβρίου.

Επίσης αναφέρθηκε ότι το μέρισμα για το 2008 θα διατηρηθεί στο 1,20 ευρώ, εφόσον τα αποτελέσματα έτους προσεγγίσουν τα περσινά επίπεδα.

Κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης, η διοίκηση της Motor Oil ανέφερε μεταξύ άλλων τα εξής:

• Το υψηλό περιθώριο διύλισης το γ’ τρίμηνο του 2008 οφείλεται σε βελτιστοποίηση του μίγματος και σε μείωση του κόστους όπως τη χρήση φυσικού αερίου.

• Το όφελος από τη χρήση του φυσικού αερίου ήταν περίπου 1,5 εκατ. ευρώ ανά μήνα, αλλά λόγω της μεγάλης αύξησης της τιμής τελευταία το διυλιστήριο τώρα χρησιμοποιεί νάφθα.

• Η Motor Oil κέρδισε νέο διαγωνισμό για την προμήθεια της +ΕΗ (1 εκατ. τόνοι ετησίως) για το 2009 και 2010.

• Η νέα μεγάλη επένδυση διύλισης (2 εκατ. επιπλέον τόνοι σε υψηλής αξίας προϊόντα το 2010) προχωράει κανονικά.

Η συνεργασία με τις τράπεζες παραμένει άριστη, και παρά την αύξηση του spread το τελευταίο διάστημα, η διοίκηση αναμένει παρόμοια χρηματοοικονομικά κόστη το 2009 λόγω γενικής μείωσης επιτοκίων.

Οι επενδύσεις για το 2009 εκτιμούνται στα 90 - 100 εκατ. ευρώ. 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v