Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

UBS: Στα 11,5 ευρώ αυξάνει την τιμή-στόχο για ΟΠΑΠ

Στα 11,5 από τα 9,4 ευρώ αυξάνει την τιμή-στόχο για τη μετοχή του ΟΠΑΠ η UBS σε report της (17/7), ενώ αναβαθμίζει και τη σύστασή της σε ”buy 2” από ”neutral 2”. Σε αύξηση της τιμής-στόχου για τον ΟΠΑΠ προχωρά και η Deutsche Bank, στα 11,8 ευρώ.

UBS: Στα 11,5 ευρώ αυξάνει την τιμή-στόχο για ΟΠΑΠ
Στα 11,5 από τα 9,4 ευρώ αυξάνει την τιμή-στόχο για τη μετοχή του ΟΠΑΠ η UBS σε report της (17/7), ενώ αναβαθμίζει και τη σύστασή της σε ”buy 2” από ”neutral 2”.

Η UBS επισημαίνει στην ανάλυσή της ότι η αναβάθμιση της μετοχής του Οργανισμού αντικατοπτρίζει τόσο την άρση του κινδύνου από το ενδεχόμενο υπερπροσφοράς τίτλων όσο και τις θετικές προοπτικές για τον ΟΠΑΠ σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία για το πρώτο εξάμηνο της εταιρίας.

Η UBS επισημαίνει ότι η αύξηση της κερδοφορίας του ΟΠΑΠ εξαρτάται από την επιτυχία των νέων παιχνιδιών του Οργανισμού και τη διατήρηση ενός ελκυστικού portfolio προϊόντων.

Ωστόσο, ο διεθνής οίκος προειδοποιεί ότι ο ΟΠΑΠ ενδέχεται να καταβάλει σημαντικό τίμημα στην Ιntralot, μετά την αρνητική γι’ αυτόν ετυμηγορία ελληνικού δικαστηρίου σε ό,τι αφορά την αναβολή έναρξης λειτουργίας στοιχήματος επί ιπποδρομιών και κυνοδρομιών.

Για το 2003, η UBS ”βλέπει” τα EBITDA του ΟΠΑΠ στα 368,6 εκατ. ευρώ, τις πωλήσεις στα 2,32 δισ. ευρώ και τα κέρδη ανά μετοχή στα 0,70 ευρώ.

Για το 2004, τα EBITDA τοποθετούνται στα 452,1 εκατ. ευρώ, οι πωλήσεις στα 2,535 δισ. ευρώ και το EPS στα 0,85 ευρώ.

Επισημαίνεται ότι σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε ο ΟΠΑΠ για το 2002, τα EBITDA διαμορφώθηκαν στα 340,3 εκατ. ευρώ, οι πωλήσεις στα 1,974 δισ. ευρώ και τα κέρδη ανά μετοχή στα 0,65 ευρώ.

Εξάλλου, η Deutsche Bank, σε έκθεσή της για τον ΟΠΑΠ διατηρεί τη σύσταση ”buy”, αυξάνοντας ωστόσο την τιμή-στόχο στα 11,8 ευρώ. Η Deutsche Bank, στην έκθεσή της με ημερομηνία 16 Ιουλίου, επισημαίνει ότι υπό τις τωρινές συνθήκες της αγοράς ο ΟΠΑΠ θα συνεχίσει να αποτιμά τα κέρδη από το παιχνίδι Kino.

Παράλληλα, όσον αφορά στην επίδραση που θα έχει το Kino στα αποτελέσματα του ΟΠΑΠ, η Deutsche Bank εκτιμά ότι δεν πρόκειται να είναι σημαντική.

Ωστόσο τονίζει πως εάν τελικά έχει επίδραση, θα είναι μάλλον πτωτική, κυρίως λόγω των υψηλών διαφημιστικών δαπανών για την προώθηση του νέου προϊόντος.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v