Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Axia: Θετική για ΓΕΚ Τέρνα η είσοδος Λάτση στην Αττική Οδό

Το premium που καταβλήθηκε επιβεβαιώνει το ελκυστικό σημείο εισόδου της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στην Αττική Οδό, σημειώνει ο οίκος σε ανάλυσή του.

Axia: Θετική για ΓΕΚ Τέρνα η είσοδος Λάτση στην Αττική Οδό

Σύσταση «αγορά» και τιμή-στόχο τα 27,4 ευρώ δίνει στη μετοχή της ΓΕΚ Τέρνα η Axia, στη σκιά της διάθεσης του 10% στη Μαριάννα Λάτση. Στην ανάλυσή της επισημαίνει:

  • Από τις 6 Οκτωβρίου 2024, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ είναι ο νέος παραχωρησιούχος της Αττικής Οδού. Αυτό είναι νωρίτερα από ό,τι περιμέναμε αρχικά. Ο όμιλος κατέβαλε 3,27 δισ. ευρώ για την 25ετή παραχώρηση, εκ των οποίων τα 671 εκατ. ευρώ ήταν ίδια κεφάλαια και το υπόλοιπο δάνεια 2,6 δισ. ευρώ από τις ελληνικές τράπεζες.
  • Στις 8 Οκτωβρίου 2024, ο όμιλος ανακοίνωσε ότι η Latsco (family office που έχει ήδη μερίδιο 7,56% στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ) πρόκειται να αποκτήσει ποσοστό 10% στη θυγατρική της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ που ελέγχει την Αττική Οδό (Νέα Αττική Οδός Α.Ε.). με premium 15% επί της αρχικής επένδυσης της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στο έργο ή για περίπου 77 εκατ. ευρώ. Σημειώνουμε ότι αυτού του είδους συμφωνίες (η πώληση μεριδίου στο αρχικό στάδιο μιας συναλλαγής) είναι πολύ διαδεδομένη στον χώρο των υποδομών και είναι ουσιαστικά μια συνεπένδυση.
  • Θεωρούμε τη συμφωνία Latsco ως θετική εξέλιξη για τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Η συμφωνία βοηθά στην περαιτέρω μείωση του κινδύνου του έργου, ενώ το premium που καταβλήθηκε επιβεβαιώνει το ελκυστικό σημείο εισόδου της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στην Αττική Οδό. 
  • Με βάση το μοντέλο της Axia για την προσφορά της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, το IRR εκτιμάται σε 13,20% ενώ το NPV για το έργο, με προεξοφλητικό επιτόκιο 9%, εκτιμάται σε 322 εκατ. ευρώ ή 3,1 ευρώ ανά μετοχή.
Αυτή τη στιγμή, η τιμή-στόχος μας για τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ είναι στα 27,40 ευρώ ανά μετοχή με σύσταση Αγοράς.

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v