Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Τζαννετάκης (Motor Oil): Yπερφορολόγηση των κερδών των διυλιστηρίων

Από το 2018 έως και το πρώτο τρίμηνο του 2024, μόνον το 19 έως 24% των πωλήσεών μας αφορά εγχώριες πωλήσεις, δήλωσε ο αναπληρωτής CEO της Motor Oil, Πέτρος Τζαννετάκης.

Τζαννετάκης (Motor Oil): Yπερφορολόγηση των κερδών των διυλιστηρίων

Για «υπερφορολόγηση των κερδών» (αντί για φορολόγηση των υπερκερδών) των διυλιστηρίων έκανε λόγο σήμερα ο αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της Motor Oil, Πέτρος Τζαννετάκης απαντώντας σε σχετική ερώτηση στο πλαίσιο της γενικής συνέλευσης των μετόχων της εταιρείας που συνεδρίασε σήμερα.

Η τροπολογία για την επιβολή Προσωρινής Συνεισφοράς Αλληλεγγύης ύψους 33% στα πλεονάζοντα κέρδη των εταιριών διύλισης του φορολογικού έτους 2023, κατατέθηκε χθες στη Βουλή.

«Πρόκειται», είπε ο κ. Τζαννετάκης «για υπερφορολόγηση των κερδών μας. Και θα αναφερθώ σε δυο συγκεκριμένες παραμέτρους που διαφοροποιούν την Motor Oil από οποιαδήποτε άλλη ελληνική εταιρεία εισηγμένη στο χρηματιστήριο.

Πρώτον, τα κέρδη οφείλονται σε μεγάλο βαθμό στη διεθνή συγκυρία των τελευταίων δυο ετών. Είμαστε μια διεθνοποιημένη εταιρεία. Ένα διυλιστήριο με σαφή εξαγωγικό προσανατολισμό από την ίδρυσή μας.

Σημειωτέον, από το 2018 έως και το πρώτο τρίμηνο του 2024, μόνον το 19 έως 24% των πωλήσεών μας αφορά εγχώριες πωλήσεις. Όλο το υπόλοιπο ποσοστό, αφορά διεθνείς πωλήσεις.

Δεύτερον, η Motor Oil όλα αυτά τα χρόνια έκανε επενδύσεις. Από το 2019 έως το 2022 πραγματοποιήσαμε επενδύσεις 682 εκατομμύρια ευρώ μόνον στο διυλιστήριο, κυρίως για τον εκσυγχρονισμό του. Εάν προσθέσουμε και τις επενδύσεις μόνον στο διυλιστήριο το 2023, αυτά γίνονται 890 εκατομμύρια.

Γιατί, λοιπόν, η Motor Oil πάει καλά;

Γιατί εξάγει, εκμεταλλεύεται την διεθνή συγκυρία και συνεχίζει να επενδύει στην Ελλάδα και την Ευρώπη, όταν τα περισσότερα διυλιστήρια στην Ευρώπη έχουν πάψει να επενδύουν και αφήνονται να μαραζώνουν.»

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v