Συστάσεις αγοράς από HSBC για ΟΠΑΠ και Jumbo

Ποια είναι τα ισχυρά χαρτιά των δύο τίτλων, σύμφωνα με τον οίκο. Τα προβλήματα της πανδημίας και οι εκτιμήσεις για τη ζήτηση. Πού βάζει τον πήχη σε τιμές-στόχους. Πώς διαμορφώνονται οι αποτιμήσεις των εταιρειών.

Συστάσεις αγοράς από HSBC για ΟΠΑΠ και Jumbo

Υψηλά περιθώρια ανόδου για τους τίτλους του ΟΠΑΠ (25,4%) και της Jumbo (34,5%) διαβλέπει η HSBC και συστήνει αγορά για τις μετοχές τους, με τιμές-στόχους 14 ευρώ (από 10,50 ευρώ πριν) και 18,50 ευρώ, αντίστοιχα. Εκτιμά ότι οι δύο εταιρείες βρίσκονται σε θέση να «επιβιώσουν» στις βραχυπρόθεσμες προκλήσεις. Για τη μετοχή της Jumbο, ο εκτιμώμενος δείκτης τιμής προς κέρδη (P/E) για το 2021 διαμορφώνεται στις 11,8 φορές ενώ για τον τίτλο του ΟΠΑΠ στις 11,2 φορές.

Ο τρέχων μήνας θα είναι ένας χαμένος μήνας για το λιανεμπόριο, σύμφωνα με την HSBC, καθώς αναμένει ένα ασθενέστερο πρώτο τρίμηνο, εξαιτίας της εφαρμογής των νέων περιοριστικών μέτρων, της έναρξης των εμβολιασμών και των χαμηλότερων καταναλωτικών δαπανών, διατηρώντας έτσι τις πιέσεις στην αναπτυξιακή προσπάθεια. Εάν, ωστόσο, οι εμβολιασμοί ξεκινήσουν, αναμένεται μια ισχυρότερη ανάκαμψη για το δεύτερο εξάμηνο του 2021, ενώ η ανάκαμψη του τουριστικού κλάδου κατά τους καλοκαιρινούς μήνες θα υποστηρίξει επίσης σε ένα βαθμό τα νοικοκυριά και τα εισοδήματά τους.

Σε ό,τι αφορά τον ΟΠΑΠ, η βρετανική τράπεζα εκτιμά πως οι προπληρωμένοι φόροι (gross gaming tax), ύψους 1,83 δισ. ευρώ στο τέλος του 2020 για την περίοδο 2020-2030 θα μπορούσαν «ξεκλειδώσουν» πρόσθετη αξία για τη μετοχή. Με τις βελτιωμένες λειτουργικές ταμειακές ροές και το περιορισμένο επενδυτικό πρόγραμμα, η HSBC αναμένει ότι ο ΟΠΑΠ θα μπορούσε να συνεχίσει να παρέχει υψηλή μερισματική απόδοση στους μετόχους.

Η στρατηγική επένδυση του ΟΠΑΠ στην online εταιρεία στοιχηματισμού Stoiximan θα αποτελέσει τον βασικό μοχλό ανάπτυξης για τα επόμενα 3-5 χρόνια, μαζί με τα πρόσθετα οφέλη από την ωρίμανση των VLTs.

Για την Jumbο, η αξία της έγκειται στην ανθεκτικότητα που έχει επιδείξει επανειλημμένα. Η εισηγμένη κατέγραψε μια ισχυρή ανάκαμψη μετά το τέλος του πρώτου lockdown, δείχνοντας ισχυρή ευελιξία στη διαχείριση του κόστους και του επιπέδου των εμπορευμάτων, διατηρώντας τη ρευστότητά της ανέπαφη με μετρητά 439 εκατ. ευρώ στο τέλος του εννεαμήνου. Σύμφωνα με την HSBC, το πλάνο επέκτασης θα καθυστερήσει και θα επιστρέψει στην πρώτη γραμμή εντός του 2021, κάτι που θα αποτελέσει τον καταλύτη, επιστρέφοντας την εταιρεία στην αναπτυξιακή της δυναμική τα επόμενα χρόνια.

Ωστόσο, το ηλεκτρονικό εμπόριο και η ανάπτυξη του διαδικτυακού καναλιού λείπει από την Jumbο, κάτι που μάλλον αρχίζει να το συνειδητοποιεί η διοίκηση υπό το βάρος του lockdown. Μια επιτάχυνση λοιπόν στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου θα μπορούσε να προσφέρει μια περαιτέρω ανοδική κίνηση στις πωλήσεις της, σύμφωνα με την HSBC.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v