ΦΡΙΓΟ: Πως ”είδαν” οι ΑΧΕ την επέκταση στην Κίνα

Ιδιαίτερα ελπιδοφόρα χαρακτηρίζουν οι αναλυτές την είσοδο της Frigoglass στην Κίνα, με αφορμή τη σημερινή εκδήλωση για τα εγκαίνια της νέας παραγωγικής μονάδας, τονίζοντας ότι η χώρα αποτελεί μια εν δυνάμει τεράστια αγορά για επαγγελματικά ψυγεία, η οποία προσφέρει σημαντικές προοπτικές επέκτασης και ανάπτυξης για την εταιρεία.

ΦΡΙΓΟ: Πως ”είδαν” οι ΑΧΕ την επέκταση στην Κίνα
Ιδιαίτερα ελπιδοφόρα χαρακτηρίζουν οι αναλυτές την είσοδο της Frigoglass στην Κίνα, με αφορμή τη σημερινή εκδήλωση για τα εγκαίνια της νέας παραγωγικής μονάδας, τονίζοντας ότι η χώρα αποτελεί μια εν δυνάμει τεράστια αγορά για επαγγελματικά ψυγεία, η οποία προσφέρει σημαντικές προοπτικές επέκτασης και ανάπτυξης για την εταιρεία.

Πιο αναλυτικά:

Η είσοδος στην Κίνα θεωρείται ιδιαίτερα ελπιδοφόρα για την Frigoglass λόγω του μεγάλου πληθυσμού και την μικρή διείσδυση σε επαγγελματικά ψυγεία, σχολιάζει η Marfin Analysis, σημειώνοντας όμως ότι θα πρέπει να λαμβάνεται υπ΄όψιν και ο υψηλός ανταγωνισμός από τοπικούς παραγωγούς και το χαμηλό εισόδημα του πληθυσμού.

Σχετικά με τα οικονομικά δεδομένα της επένδυσης, μετά από μία μεταβατική περίοδο μέχρι το 2011 (η διοίκηση εκτιμά ότι τα καθαρά κέρδη θα ισοσκελισθούν το 2010), η Marfin υπολογίζει ότι όταν το εργοστάσιο είναι σε πλήρη παραγωγή, τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων θα είναι περίπου 6,5 εκατ. ευρώ το 2012, με βάση τιμή πώλησης 390 ευρώ ανά μονάδα (σε σχέση με πάνω από 600 ευρώ στην Ευρώπη) και περιθώριο κέρδους 17%.

Σύμφωνα με το βασικό σενάριο της Marfin Analysis, η συνεισφορά της επένδυσης στην αποτίμηση είναι περίπου 1,10 ευρώ ανά μετοχή, χαρακτηρίζοντας ωστόσο ”συντηρητικές” τις εκτιμήσεις της. Για το 2008, προβλέπει πωλήσεις στην Κίνα περίπου στα 7 εκατ. ευρώ, σε σύνολο πωλήσεων του κλάδου ψυγείων της Frigoglass ύψους 417 εκατ. ευρώ, εκτίμηση που μπορεί όμως να ξεπερασθεί λόγω των Ολυμπιακών Αγώνων.

Συνολικά, η απόδοση στην Κίνα θα παρακολουθείται στενά στα επόμενα τρίμηνα, με πιθανή αναθεώρηση προς τα πάνω των εκτιμήσεων, εάν η ζήτηση αποδειχτεί δυνατή και η εταιρία μπορεί να πετύχει τους στόχους της νωρίτερα, καταλήγει η χρηματιστηριακή.

Με υψηλούς ρυθμούς οικονομικής ανάπτυξης και σχετικά χαμηλή κατά κεφαλήν κατανάλωση αναψυκτικών και διείσδυση συστημάτων ψύξης, η Κίνα είναι μια εν δυνάμει τεράστια αγορά για τα συστήματα ψύξης και αποτελεί στρατηγικό στόχο για το σύστημα της Coca Cola (που συνδέεται στενά με την Frigoglass), αναφέρει η HSBC. Η χρηματιστηριακή σημειώνει πως έχει ήδη συμπεριλάβει την επέκταση της Frigoglass στην Κίνα στο μοντέλο αποτίμησης της, προσθέτοντας περίπου 1,6 ευρώ ανά μετοχή στην δίκαιη τιμή που θέτει για την μετοχή της εταιρείας.

Η Proton Securities αναφέρει πως τα εγκαίνια της νέας μονάδας υποδηλώνουν καλύτερο του αναμενόμενου ξεκίνημα της παραγωγής, σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό που δημιουργεί ανοδικό περιθώριο για τις εκτιμήσεις της χρηματιστηριακής.

Η Proton υπενθυμίζει ότι η πιλοτική παραγωγή ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2007, ενώ οι εκτιμήσεις της χρηματιστηριακής κάνουν λόγο για πώληση 4 χιλιάδων μονάδων στα 400 ευρώ/μονάδα, που υποδηλώνει τζίρο 1,6 εκατ. ευρώ για τη χρήση του 2007.

Η Alpha Finance επισημαίνει πως λόγω των χαρακτηριστικών της κινεζικής αγοράς, υπάρχουν σημαντικές προοπτικές επέκτασης και ανάπτυξης για την Figoglass.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v