Να καταθέσουν αίτηση για την αποζημίωσή τους καλεί τους πληγέντες από την κακοκαιρία της 30ης Νοεμβρίου, ο Δήμος Ρόδου.
Οι πληγέντες θα πρέπει να καταθέσουν την ειδική αίτηση με τις συνοδευτικές υπεύθυνες δηλώσεις στο Γραφείο Πρωτοκόλλου (ισόγειο Δημαρχείου) ή στις Δημοτικές Ενότητες του νησιού.
Συστήνεται δε στους ιδιοκτήτες, πριν προχωρήσουν στην αποκατάσταση των ζημιών της οικίας τους, να αποτυπώσουν με κάθε πρόσφορο μέσο ( φωτογραφίες ή βίντεο), το ύψος και τα σημάδια της στάθμης του νερού στους τοίχους καθώς και την κατεστραμμένη οικοσκευή.
Οι αιτήσεις αφορούν αποκλειστικά σε κύριες οικίες, οι οποίες έχουν υποστεί ζημιές στο κτήριο ή και την οικοσκευή.
Για την χορήγηση επιδόματος πρώτων βιοτικών αναγκών, πρέπει να υποβάλλονται:
- Ειδική αίτηση του δικαιούχου ή εξουσιοδοτημένου προσώπου
- Δήλωση Φορολογίας Εισοδήματος (Έντυπο Ε1) τελευταίου φορολογικού έτους
Χορήγηση επιπρόσθετου επιδόματος λαμβάνουν οι:
- Πολύτεκνοι, με την προσκόμιση επιπλέον των παραπάνω δικαιολογητικών: Πιστοποιητικού οικογενειακής κατάστασης του οικείου Δήμου
- Άτομα με Αναπηρίες που λαμβάνουν προνοιακό επίδομα από τα εφαρμοζόμενα προγράμματα του αρμόδιου Υπουργείου, με την προσκόμιση επιπλέον των παραπάνω δικαιολογητικών: απόφασης έγκρισης χορήγησης επιδόματος αναπηρίας από τον ΟΠΕΚΑ ή βεβαίωση χορήγησης επιδόματος αναπηρίας από τον ΟΠΕΚΑ.
Για την χορήγηση επιδόματος αντιμετώπισης απλών επισκευαστικών εργασιών ή αντικατάσταση οικοσκευής απαιτούνται:
- Ειδική αίτηση του δικαιούχου ή εξουσιοδοτημένου προσώπου
- Δήλωσης Φορολογίας Εισοδήματος (Έντυπο Ε1) τελευταίου φορολογικού έτους
- Τελευταία υποβληθείσα Δήλωση Στοιχείων Ακινήτων (Έντυπο Ε9) συνοδευόμενη από υπεύθυνη δήλωση στην οποία θα δηλώνεται ότι δεν υπάρχει μεταβολή, σε περίπτωση ιδιόκτητης κατοικίας.
ΠΗΓΗ: www.ertnews.gr