Το δελτίο αποστολής εκτυπωμένο σε χαρτί, σύντομα θα δώσει τη θέση του στο ψηφιακό δελτίο, αλλάζοντας ριζικά τις διακινήσεις αγαθών. Με γνώμονα τον περιορισμό της φοροδιαφυγής μέσω ευκολότερου και αποδοτικότερου ελέγχου από τους ενδιαφερόμενους φορείς, το Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής εισήχθη ήδη σε πολλούς κλάδους, προαιρετικά προς το παρόν, ενώ από την Άνοιξη του 2025 αναμένεται να γίνει υποχρεωτικό για όλους. Δεν υπάρχει λόγος να περιμένετε μέχρι την τελευταία στιγμή για να το υιοθετήσετε όμως καθώς ήδη υπάρχουν λύσεις που υποστηρίζουν το Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής, όπως το EINVOICING eΔελτίο της SOFTONE IMPACT.
Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής: Οι αλλαγές με μια ματιά
Το ψηφιακό δελτίο αποστολής ουσιαστικά συνδέει τα παραστατικά διακίνησης αγαθών με την ΑΑΔΕ. Περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες μίας αποστολής, εκδίδεται πριν αυτή ξεκινήσει, και είναι υποχρεωτικό να διαβιβαστεί και στη myDATA πριν την έναρξη της μεταφοράς.
Όσο για την εφαρμογή του Ψηφιακού Δελτίου Αποστολής, αυτή θα είναι προαιρετική μέχρι τις 30/11/2024. Από την 1η Δεκεμβρίου και έπειτα το Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής γίνεται υποχρεωτικό για τις παρακάτω κατηγορίες επιχειρήσεων:
* επιχειρήσεις με ακαθάριστα έσοδα πάνω από διακόσιες χιλιάδες ευρώ (200.000 €)
* επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως ύψους ακαθαρίστων εσόδων, που δραστηριοποιούνται στους τομείς:
- ενεργειακών προϊόντων (καύσιμα),
- φαρμακευτικών προϊόντων και ιατρικών αναλωσίμων,
- οικοδομικών υλικών,
- παραγωγής, τυποποίησης και εμπορίας ελαιόκαρπου και ελαιόλαδου.
Για όλες τις υπόλοιπες επιχειρήσεις το Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής θα παραμείνει προαιρετικό μέχρι τις 31/3/2025. Από την 1η Απριλίου 2025 όμως το Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής γίνεται υποχρεωτικό για όλες τις μετακινήσεις αγαθών.
Αυτή είναι η τρίτη μεγάλη αλλαγή όσον αφορά την ψηφιακή παρακολούθηση συναλλαγών από το Δημόσιο, μετά την Ηλεκτρονική Τιμολόγηση για συναλλαγές με το Δημόσιο και την διασύνδεση των POS με τη myDATA.
SOFTONE IMPACT: Ο πάροχος που είναι ήδη έτοιμος για το Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής
Με την εφαρμογή του Ψηφιακού Δελτίου Αποστολής οι επιχειρήσεις κερδίζουν επίσης. Ψηφιοποιώντας μία χειροκίνητη διαδικασία αυτή παράλληλα απλοποιείται, ενώ γίνεται ευκολότερη και η διαχείρισή της σε δεύτερο χρόνο. Ταυτόχρονα, με το Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής επισπεύδονται τυχόν έλεγχοι, γεγονός που μειώνει την επίδρασή τους στην εκάστοτε μεταφορά. Και όλα αυτά τα πλεονεκτήματα είναι ήδη στη διάθεση των επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν τη λύση ηλεκτρονικής τιμολόγησης EINVOICING της SOFTONE IMPACT.
Η SOFTONE IMPACT έχει ήδη ενσωματώσει τη δυνατότητα έκδοσης Ψηφιακών Δελτίων Αποστολής στην πλατφόρμα της. Το EINVOICING βασίζεται στο cloud, κάτι που σημαίνει πως τα updates φτάνουν άμεσα σε όλους όσους το έχουν επιλέξει χωρίς να χρειάζεται να κάνουν οι ίδιοι οι χρήστες κάποια ενέργεια. Σε ό,τι έχει να κάνει με το Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής λοιπόν, οι επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν το EINVOICING της SOFTONE IMPACT έχουν τη δυνατότητα έκδοσης Ψηφιακού Δελτίου Αποστολής, διαβίβασή του σε πραγματικό χρόνο στους πελάτες/συνεργάτες, και ταυτόχρονο τη διαβίβασή του με ασφάλεια και στην πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ.
Δε χρειάζεται να περιμένετε τη στιγμή που θα γίνει υποχρεωτικό το Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής για να το υιοθετήσετε. Το EINVOICING της SOFTONE IMPACT απαιτεί μηδενικό αρχικό κόστος επένδυσης από την πλευρά της επιχείρησης και μπορείτε άμεσα να επωφεληθείτε από τον ψηφιακό μετασχηματισμό μίας καθημερινής διαδικασίας. Μεταβαίνοντας στο Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής απολαμβάνετε τα οφέλη και εσείς και οι συνεργάτες σας, καθώς η εργασιακή καθημερινότητα κυλά ομαλότερα.
Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τη SOFTONE IMPACT και την υπηρεσία EINVOICING: eΔελτίο εδώ.
Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τις λύσεις της SOFTONE, μέλος του Ομίλου Olympia εδώ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ