Η COSMOTE, πιστή στη δέσμευσή της να συμβάλλει ενεργά στον ψηφιακό μετασχηματισμό της ελληνικής αγοράς, διοργάνωσε τα Digital Innovation Days, στην Αθήνα σε συνεργασία με την ηγέτιδα στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών, Telekom. Μέσω των Digital Innovation Days, COSMOTE και Telekom επιβεβαίωσαν την θέση τους ως κορυφαίοι υποστηρικτές της καινοτομίας, θέτοντας στο επίκεντρο το όραμα για μια ψηφιακή, ανταγωνιστική και βιώσιμη Ελλάδα.
Κατά τη διάρκεια του διημέρου, ειδικοί από την Ελλάδα και το εξωτερικό μοιράστηκαν τις γνώσεις τους με κορυφαία στελέχη, ενώ παρουσίασαν πρωτοπόρες τεχνολογικές λύσεις, απόλυτα εναρμονισμένες με τις προκλήσεις της ανάγκης για προσαρμογή των επιχειρήσεων στους απαιτητικούς στόχους της βιώσιμης ανάπτυξης και της σύγχρονης αγοράς.
Η ψηφιοποίηση στον τραπεζικό και τον ασφαλιστικό τομέα
Η πρώτη ημέρα ήταν αφιερωμένη στις τελευταίες εξελίξεις στην ψηφιακή τραπεζική, το fintech και την κυβερνοασφάλεια. Καθώς η ανάγκη για ασφάλεια και ταχύτητα σε έναν τόσο ευαίσθητο τομέα είναι απολύτως απαραίτητες, στελέχη της COSMOTE, της Telekom, αλλά και εκπρόσωποι του τραπεζικού κλάδου παρουσίασαν εφαρμοσμένα παραδείγματα από κορυφαία τραπεζικά ιδρύματα, αναδεικνύοντας πώς οι ψηφιακές τεχνολογίες μπορούν να αναβαθμίσουν την εμπειρία των πελατών και να ενισχύσουν την αποδοτικότητα των επιχειρήσεων.
Κοινός παρονομαστής των παραδειγμάτων αυτών είναι η ικανότητά τους να παρέχουν βελτιωμένη απόδοση, ασφάλεια και ευελιξία στις τραπεζικές λειτουργίες, γεγονός που αυξάνει την αποτελεσματική διαχείριση δεδομένων, ενώ ταυτόχρονα μειώνει τον χρόνο ανταπόκρισης των υπαλλήλων στις απαιτήσεις των πελατών.
Η ψηφιοποίηση στις ξενοδοχειακές υπηρεσίες
Η δεύτερη ημέρα επικεντρώθηκε στον ξενοδοχειακό κλάδο. Τεχνολογίες όπως το Wi-Fi 7, το 5G SA, τα Campus Networks και το Fiber-to-the-Room καθιστούν φυσικό επόμενο την ασφαλή και ταχύτατη συνδεσιμότητα και αναβαθμίζουν τις ξενοδοχειακές υπηρεσίες. Το όφελος εδώ είναι διττό. Από την μία πλευρά, βελτιώνεται η εμπειρία των πελατών, ενώ από την άλλη μειώνεται το λειτουργικό κόστος για τους επιχειρηματίες.
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στα πλεονεκτήματα που συνεπάγεται η υιοθέτηση της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) στον τουρισμό. Καθώς ο τελευταίος συνιστά τον πλέον νευραλγικό τομέα της ελληνικής οικονομίας, η καλύτερη διαχείριση πόρων και η μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος των τουριστικών επιχειρήσεων κρίνονται απαραίτητες για την μετάβαση της χώρας μας σε ένα βιώσιμο, net-zero μέλλον. Στο πλαίσιο αυτό, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ομιλίες και μελέτες σχετικές με εργαλεία και πρακτικές που έχουν υιοθετηθεί από κορυφαίες αλυσίδες ξενοδοχείων για την παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών στους πελάτες.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ