ΟΣΕΘ: Ξεκίνησε η επιβίβαση από την μπροστινή πόρτα

Μέτρα για την πάταξη της εισιτηριοδιαφυγής μπαίνει σε εφαρμογή, ενώ ταυτόχρονα πολλαπλασιάζονται και οι έλεγχοι στα λεωφορεία, με τα πρόστιμα να είναι τσουχτερά και να φθάνουν έως και τα 270 ευρώ.

ΟΣΕΘ: Ξεκίνησε η επιβίβαση από την μπροστινή πόρτα

Από την μπροστινή μόνο πόρτα των λεωφορείων γίνεται από σήμερα η επιβίβαση των επιβατών σε 20 γραμμές αστικών λεωφορείων.

Ένα από τα μέτρα για την πάταξη της εισιτηριοδιαφυγής μπαίνει σε εφαρμογή, ενώ ταυτόχρονα πολλαπλασιάζονται και οι έλεγχοι στα λεωφορεία, με τα πρόστιμα να είναι τσουχτερά και να φθάνουν έως και τα 270 ευρώ.

Από τις 15 Οκτωβρίου το αργότερο, 131 ελεγκτές θα βρίσκονται στους δρόμους, ελέγχοντας το επιβατικό κοινό, που χρησιμοποιεί τα λεωφορεία.

Η επιβίβαση και αποβίβαση ατόμων με αναπηρικά αμαξίδια, θα γίνεται από τη πόρτα στην οποία διατίθεται «ράμπα» για αμαξίδιο ενώ οι συνοδοί παιδιών με βρεφικό καροτσάκι θα μπαίνουν από την μεσαία πόρτα για την καλύτερη εξυπηρέτηση τους.

Ακολουθεί η ανακοίνωση:

Η πρώτη ημέρα της εφαρμογής του μέτρου για την επιβίβαση από την μπροστινή πόρτα στα λεωφορεία αστικής και περιαστικής συγκοινωνίας, κύλισε ομαλά σύμφωνα με τα στοιχεία που συνέλεξε ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου από τους οδηγούς των λεωφορείων στις γραμμές.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕΘ Γιάννης Τόσκας πραγματοποίησε αυτοψία σε πρωινά δρομολόγια των λεωφορειακών γραμμών της νοτιοανατολικής Θεσσαλονίκης 59, 60 και 61 όπου διαπίστωσε την ομαλή επιβίβαση των επιβατών χωρίς ταλαιπωρία και καθυστερήσεις.

«Η πρώτη εντύπωση της εφαρμογής του μέτρου είναι θετική. Στην αυτοψία μας διαπιστώσαμε ότι οι επιβάτες ανεβαίνουν στα λεωφορεία χωρίς καθυστέρηση επιδεικνύοντας εισιτήρια ή κάρτες ή εκδίδοντας απ’ ευθείας από τα μηχανήματα. Η συμβολή των οδηγών και των ελεγκτών στην επίσπευση της επιβίβασης είναι καθοριστική και τους ευχαριστούμε!» ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ, Γιάννης Τόσκας.

Υπογράμμισε ότι ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου θα παρακολουθεί καθημερινά την πορεία του μέτρου προκειμένου σε εύλογο χρόνο να εξάγει συμπεράσματα τα οποία θα αξιολογήσει κοινοποιώντας τα στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v