Κυκλοφόρησε το εγχειρίδιο «Το Μάνατζμεντ του αύριο» του καθηγητή Κωνσταντίνου Ζοπουνίδη, από τις εκδόσεις Κλειδάριθμος. Αποσκοπεί στην παρουσίαση των βασικών και θεμελιωδών αρχών και των νέων τάσεων του μάνατζμεντ.
Αρχικά, αναφέρονται οι θεμελιώδεις αρχές και οι τάσεις του μάνατζμεντ. Περνώντας από τις θεμελιώδεις έννοιες: στρατηγικές, θεωρία οργανώσεων, διακυβέρνηση, εταιρική κοινωνική ευθύνη και μάστιγες φθάνουμε τελικά στο ιδεώδες μάνατζμεντ. Ακολουθούν με μεγάλο ενδιαφέρον οι θεωρητικές προσεγγίσεις του μάνατζμεντ και καταλήγουμε στα επιχειρησιακά εργαλεία όπως το business analytics και το business positivity index. Επίσης γίνεται αναφορά στο κινέζικο μάνατζμεντ.
Από τον κλασικό μάνατζερ καταλήγουμε τελικά στο χαρισματικό ηγέτη αναλύοντας τις σύγχρονες πρακτικές και τις δεξιότητες που είναι αναγκαίες να ληφθούν υπόψη. Η εκπαίδευση του μάνατζερ έχει πολλά να κερδίσει από τις μεθόδους που εφαρμόζονται στο στρατό και την εφαρμογή τους στους εργαζομένους κάθε επιχείρησης.
Τέλος, το μάνατζμεντ συναισθημάτων, η κουλτούρα της επιχείρησης και το νευρομάνατζμεντ οδηγούν σε νέα μονοπάτια το μάνατζμεντ μέσα στις επιχειρήσεις, όπου ανακαλύπτουμε τον e-manager με καλοκάγαθους τρόπους συμπεριφοράς.
Το εγχειρίδιο απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές που ασχολούνται με τις επιστήμες του μάνατζμεντ, των αποφάσεων, αλλά και σε στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών.